درخت روز تولد شما؟؟

خزر

New member
به نظر من در مورد شهرام درست بود

ولی در مورد من نه زیاد:65d6a5d6s:
 

ZOT

New member
عالیه !!! مطلب خوبیه!!
من 24 شهريور تا 3 مهر - درخت فندق (خارق العادگي)
جذاب و گيرا، شوخ طبع، بسيار فهميده و فردي كه مي داند چطور روي ديگران تأثير ماندگار داشته باشد. در امور اجتماعي فعال، مردمي و اغلب اوقات دمدمي مزاج، درستكار، كمال گرا و در رعايت عدل و انصاف قاضي خوبي است .:(40):
 

sepidh gh

New member
مال من « درخت صنوبر » بود .
فوق العاده با سليقه است .(.شاید). و نمي تواند تنش و فشار عصبي را تحمل كند.(خشونت رو نمی تونم تحمل کنم در بقیه موارد صبرم زیاده ...) زيبايي را دوست دارد. گاهي افسرده مي شود. سرسخت و لجباز است(واقعن ...خیلی واقعن!) و به همان نسبت كه دوست دارد نزديكان خود را حمايت و مراقبت كند با افراد غريبه هم به همان شكل رفتار ميكند(نظری ندارم). نسبتاً كم ادعا، سخت كوش، با استعداد، فداكار، دور از خودپسندي و فردي كه دوستان زيادي دارد(خیلی نه!) و بسيار قابل اعتماد است .......مرسی جالب بود ..
 

estel

New member
مال منم افرا بود نمیدونستم اینقد خوبم خبر ندارم
 

parnian24

New member
درخت سپیدار.مطالبش در مورد من که تقریبا درسته.جالب بود مرسی:riz304:
 

marya

New member
منم درخت افرا کاملا درموردم صدق میکرد ممنون جالب بود
 

matin

New member
:ph34r-smiley: من دلختم چلا اینطولیه !! هیشکیم مثه من نیش !! چلا ؟؟
 

parnian24

New member
اون قسمتش که گفته هماهنگی خوبی دارم راست گفته.تو بیمارستان چندبار به صورت کتبی و شفاهی از طرف پرستارای بخشو مترونو رئیس بیمارستان مورد تقدیر قرار گرفتم.میگفتن همانگی فوق العاده ای دارید خانم پرنیان:4d564ad6:
 

waria

New member
درخت بيد مجنون (اندوه)
فردي كه دوست دارد از فشارهاي روحي دور باشد. زندگي خانوادگي را دوست دارد و سرشار از اميد و رؤيا است. جذاب، بسيارمهربان، عاشق زيبايي، با استعداد زياد در موسيقي، عاشق سفر به نقاط غيرمعمول، خستگي ناپذير، غيرقابل پيش بيني، درستكار و فردي كه مي تواند تحت تأثير قرار بگيرد اما نه هنگامي كه در تنگنا باشد. حس ششم خوبي دارد و عاشق خنداندن ديگران است.

:21:یعنی این منم؟؟؟؟خداییش؟؟؟؟
 

shayeste

New member
درخت سدر (وفاداري)
فردي قوي، عضلاني، انعطاف پذير، كسي كه آنچه زندگي به اجبار به او مي دهد مي پذيرد و اما لزوماً آن را دوست ندارد. سعي مي كند ساده و خوش بين باشد. دوست دارد از نظر مالي مستقل عمل كند. مهربان و عاطفي، از تنهائي متنفر، با وفا و گاهي اوقات هم به زودي عصباني مي شود. با احتياط، تحصيل علم و دانش و كمك به ديگران را دوست دارد.
من کجام عضلانی آخه؟ از این بهترم هستما کامل نگفته
 

diseases

Well-known member
3 شهريور تا 22 شهريور - درخت ليمو ترش (شك و ترديد)

با هوش و سخت كوش است و آنچه را زندگي به او مي دهد مي پذيرد. البته بعد از آنكه سعي مي كند شرايط بد را به خوب تغيير بدهد. از فشارهاي عصبي نفرت دارد. از مسافرت و تعطيلات كوتاه لذت ميبرد. ممكن است خشن به نظر بيايد اما واقعاً روحي لطيف دارد. هميشه آماده جانفشاني براي افراد خانواده و دوستان است. بسيار بااستعداد است اما براي استفاده و بهره بردن از آنها بايد زمان پيدا كند. خصلت رهبري بالايي دارد و فوق العاده وفادار است.

تقریباً درست بود ...
 

'Reza'

New member
25 ارديبهشت تا 3 خرداد - درخت ون (بلندپروازي)
فوق العاده جذاب، پرانرژي، خودجوش و پر مسئوليت است.انتقاد را دوست ندارد. جاه طلب، بلند پرواز، باهوش، مستعد و قابل اطمينان است. به پول اهمیت مي دهد. خواستار توجه از سوي ديگران است و به پشتوانه و حمايت احساسي نياز دارد.
 

baran71

New member
19 بهمن تا 30 بهمن - درخت كاج (صلح و آشتي)
عاشق مصاحبت و شركت در گفتگوهايي است كه به توافق منجر بشود. بايد در زندگي آرامش داشته باشد. عاشق كمك كردن به ديگران است و تخيلي پويا دارد. دوست دارد شعر بسازد و به مد علاقه ندارد. هميشه ملاحظه ديگران را مي كند. با همه خيلي دوستانه رفتار مي كند. احساسات لطيفي دارد و به عاطفه و اطمينان خاطر نياز دارد.:riz304:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: lidalida
بالا