حیوانات ژنتیکی؟! شما باورتون میشه؟!

ps2020

New member
web_main04c.jpg

[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]شركت جن‌پتس ( ‪ ( genpets‬، اقدام به تولید انبوه حیوانات ژنتیكی كرده است كه نمونه آنها در
[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]طبیعت وجود ندارد. اما ژن انها از حیوانات گرفته شده
[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]این موجود زنده در حالت خواب زمستانی در بسته‌بندی‌های مخصوص در فروشگاه‌های این [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]شركت عرضه می‌شود.

حیوان خانگی ساخته شده در شركت جن‌پتس مانند دیگر حیوانات دچار درد و رنج می‌شود ا[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]ما به [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]گونه‌ای ساخته شده كه هنگام درد، سر و صدای زیادی نمی‌كند. عمر این حیوان یك تا سه سال است و پس از خروج از بسته بندی و برخاستن از [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]خواب زمستانی [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]به سرعت با انسان و كودكان انس می‌گیرد.

این شركت اعلام كرده است كه به زودی فروش انبوه محصول خود را در قفسه فروشگاه‌های [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]زنجیره‌ای و نمایندگی‌های خود آغاز می‌كند و اكنون در حال ثبت و اهدای حق نمایندگی فروش [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]است.

این شركت با استفاده از دستاوردهای مهندسی ژنتیك، بااصلاح و دستكاری مولكول‌های دی‌ان‌آ [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif](‪ (DNA‬كه حاوی اطلاعات زیستی جانداران است اقدام به تولید انبوه و فروش پستانداران زنده [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]كرده است.

بسته‌بندی‌ها دارای نشانگر ضربان قلب حیوان، چراغ ال‌ایی‌دی (‪ (LED‬كه درجه تازگی حیوان [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]را نشان می‌دهد و لوله ویژه تغذیه است.

شركت سازنده این حیوانات اعلام كرده است كه آنها مانند دیگر حیوانات، دارای عضله، [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]استخوان و خون هستند و اگر قسمتی از بدن آنها بریده شود، خونریزی می‌كنند و [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]در صورت عدم مراقبت جان خواهند باخت.

دی‌ان‌ای این حیوانات بر اساس فن‌آوری میكرواینجكشن تخم (‪Zygote Micro‬ ‪ (Injection‬ [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]تهیه شده است. این فن‌آوری در سال ‪ ۱۹۹۷‬بوجود آمده است و در سال ‪ ۲۰۰۳‬ از آن برای تلفیق [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]دی‌ان‌آی انسان و خرگوش با موفقیت استفاده شد.

اقدام شركت جن‌پتس دغدغه فیلسوفان و حامیان حقوق انسان و حیوانات را بار دیگر گوشزد [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]می‌كند و بیم زندگی در جهانی مانند “جزیره دكتر مونرو” را به ذهن متبادر می‌كند.

در جزیره دكتر مونرو كه یك داستان تخیلی مربوط به چند دهه پیش است، حیواناتی زندگی [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]می‌كنند كه نیمی انسان و نیمی حیوان‌اند.

به نظر می‌رسد با عرضه انبوه این حیوانات خانگی، كه برخی خصوصیات عروسك‌ها را نیز [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]دارا هستند، نسلی از كودكان پرورش می‌یابند كه تفكر متفاوتی در مورد حیات، سر منشا و [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]ماهیت آن در ذهن خواهند داشت و به این ترتیب نگاه آنان به زندگی و فرهنگ زیستی آنان [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]دگرگون خواهد شد.
[/FONT]
features_fresh01.jpg

[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif][/FONT]
[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]یک موجود زنده که توسط دی ان ای هایی ترکیبی از حیوان و انسان و علم مهندسی بیو
[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]ایجاد و
[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]ساخته شده .

میدونم که تعجب کردید و هزار تا سوال براتون اینجا شد ،خوب تصمیم دارم به یک سری از [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]سوالها که برای خودم هم اولش ایجاد شد و جوابش و با تحقیق گرفتم ، پاسخ بدم .

آیا جن پتس زنده است و نفس میکشد ؟[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]بله جن پتس زنده است و نفس میکشد ، عضله و خون دارد ولی با القاء خواب زمستانی به این [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]حالت در پلاستیک قرار گرفته است . در عین حال در همین حالت هم کاملا زنده است و از [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]سوراخهایی که بر روی پلاستیک قرار دارد تنفس میکند.

آیا جن پتس چشم هایش را باز میکند ؟[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]بله ! حدود بیست دقیقه بعد از اینکه بسته را باز کردید ، جن پتس کم کم بیدار میشود و زندگی [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]خود را شروع میکند .[/FONT]
[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]*آیا جن پتس احساسات دارد و چه نوع موجودی است ؟[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]بله ، جن پتس با تغییراتی که در دی ان ای آن ایجاد شده در هفت شخصیت یا کارکتر وارد بازار [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]خواهد شد ، و شما میتوانید بنا به علاقه تان ، جن پتس باهوش، کم حرف ،شیطون ، مودب و یا [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]اجتماعی را خریداری کنید.[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]*آیا جن پتس رشد میکند ؟ چند سال عمر میکند؟[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]جن پتس رشد کامل خود را داخل بسته انجام میدهد و میزان عمرش بسته به نوع آن از یک تا سه سال متفاوت است .[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]**توضيح اضافه :[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]این محصول در دو مدل یکی با طول عمر یک سال و دیگری با طول عمر سه سال و در هفت [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]مدل پهلوان(قرمز) ماجراجو (نارنجی) شاد (زرد) آرام (سبز) متین (آبی) روحانی و رویایی[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif](بنفش)ساخته شده‌است.[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]خوب بعد سوال و جواب ها ، جالبه براتون هم بگم که این کمپانی این محصول را تولید کرده تا [/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, Serif]جای عروسک و یا حیوانات خانگی را در منازل بگیرد و مشکلات حیوانات را نداشته باشد!![/FONT]خیلی دوست دارم نظراتتون رو بدونم پس لطفآ دست به کار شید!
[/FONT][/FONT]​
[/FONT][/FONT]
 

ketabsabz

Well-known member
به نظرم این شرکت کار خیلی خیلی بیخودی کرده این همه حیوون خوشگل که خدا خلق کرده مگه چشونه که رفتن موجودی به این زشتی رو تولید کردن ، مثلا که چی !!!
 

behnaz.h

New member
من مشکوکم که واقعیت باشه!

مطمئن باشين واقعيته علم رو دست كم گرفتين همين سگهاي پاكوتاه هم فرآورده ژنتيكي هستن ديگه! اما كتاب سبز راست ميگه كاش همون حيوانت موجود در طبيعت رو كاري كنن كه صحبت كنن بازي كنن و... اين چيه آخه خيلي زشته نصف شب بياد بالا سرآدم زهر ترك ميشيم!
 
بالا