حدود ساعت 5 بعد از ظهر...

حدود ساعت 5 بعد ازظهر روز یک شنبه، طبق معمول روزهای گذشته از محل کار به منزل بر می گشتم. هنوز چند قدمی از میدان دور نشده بودم. سر کوچه ی منتهی به منزل، دختر فوق العاده بدحجابی از روبرو می آمد، حجاب بسیار نامناسب و آرایش غلیظ دختر صحنه ی بسیار بدی ایجاد کرده بود... به نزدیکم که رسید گفتم: "خانم لطفا حجابتونو رعایت کنید." هنوز به آخر جمله نرسیده بودم که زن برگشت و در کمال ناباوری گلویم را گرفت و چند بار به صورتم چنگ زد.

و همینطور که به سر و صورتم میزد و گلویم را فشار میداد شروع به فحاشی کرد که تو به چه حقی به من گفتی حجابتو...آدمت میکنم، درستت میکنم که دیگه "جرات نکنی" به کسی بگی حجابشو رعایت کنه ... سعی کردم خودم را از دستش بیرون بکشم. رها که شدم گفتم چرا اینطوری میکنی؟ من ازت خواستم حجابتو درست کنی...دوباره چند تایی فحش حواله ام کرد و ادامه داد... به شماها هیچ مربوط نیست که .... تو خیلی ... که گفتی و دوباره به سمتم هجوم آورد... باز خودمو از دستش بیرون کشیدم و گفتم خب حالا که اینطوره پس بیا بریم اون سمت خیابون شما از من شکایت کن و من هم بخاطر اینکه منو کتک زدی از تو شکایت .... در حین گفتن این صحبت باز به سمتم پرید و اینبار از پشت سر چادر و روسری من رو گرفت و کشید و سعی داشت چادرو از سرم برداره... همینطور که چادرم دستش بود و میکشید، فریاد میزد: تویی که باید حجابتو برداری... خودم چادر از سرت بر میدارم...خودم روسریتو برمیدارم.. شماها باید ازاینجا برید....شماها همه چیزو خراب کردید...شما چند نفر بیشتر نیستید..."ما" نمیذاریم "شماها" اینجا زندگی کنید.خودم چادر از سرت میکشم...

در این فاصله حدود بیست سی نفری هم جمع شده بودن و تماشا میکردند یا چیزی میگفتن. با اصرار مردانی که اونجا بودن به سمت خانه برگشتم در حالی که اون زن همچنان فریاد میزد اگه یک بار دیگه ببینمت میکشمت...مگه بار دیگه نبینمت،اگه ببینمت زنده نمیذارمت ....
 

Marc0p0lo

New member
متاسفانه مشکلات و معضلاتی که گریبانگیر جامعه امروز ما شده باعث شده که روی رفتار های مردم تاثیر بزاره
این خانم کار درستی انجام ندادن ولی از بس بی قانونی دیدن و دوستانی رو دیدن که جامعه رو به نابودی کشوندن باعث شده که دید خوبی نسبت به کسایی که حجاب دارن و یا مذهبی هستن این رفتار و انجام دادن .

به امید روزی که هر کسی با هر عقیده ای که داره و با احترام به عقاید دیگران زندگی کنه
 

maxin

Well-known member
نباید محلش میذاشته:smilies-azardl (12)
 
آخرین ویرایش:
بله متاسفانه داستان واقعیه و من فقط نقل قول کردم... شنیدم بعد از تهران مشابه این اتفاق در بانک و تو اصفهان اگه اشتباه نکنم، رخ داده :wacsmiley:
 

zErOOn3

Well-known member
بله متاسفانه داستان واقعیه و من فقط نقل قول کردم... شنیدم بعد از تهران مشابه این اتفاق در بانک و تو اصفهان اگه اشتباه نکنم، رخ داده :wacsmiley:

سلام ...

ترسیـدیم با3 خودتون اتفــاق اوفتاده ... البته وا3 هر کی این اتفاق بیفته خــدا کمکــش کنه ...


:28:

فرهنگ ایرانی و معضلات امروزی آن


(البته هنوز نخوندیمشــا ولی حتما وخونیمــش)

:auizz3ffy9vla57584x
 

nuter.93

New member
ولي به نظر من اكه هدف امر به معروف بوده بايد اول بدونيم كي موقشه ! اكه درك كرديم كه فرد نميبذيره مسيوليتي نداريم ! حالا به فرض اشتباها جايي كه نبايد امر به معروف كنيم اين كار رو انجام داديم و مورد حمله قرار كرفتيم نبايد واستيم كتك بخوريم! اسلام هم كفته اكه واستي بهت ظلم بشه به اندازه ظالم مقصري !
 

PCR

New member
به زور روسری یکی رو کشیدن همون قدر زشته که به زور بردن دختر مردم، برای طرز لباس پوشیدنش به ماشین گشت ارشاد.
 

eco.bio

New member
بنظر من خانم چادری اشتباه کرده نباید تو خیابون به کسی که نمیشناسی این حرفو بزنی. واقعا امر به معروف و نهی از منکر این نیس که. خانم بی حجاب اگه میخواست با یه تذکر حجابشو درست کنه که اینطوری نمیشد.
 
شاید اون خانم چادری تصور کرده اگه منم مثه اون خانم بی حجاب شروع کنم به زدن معنای امر به معروف من چی می شه؟ آیا من از روی دشمنی امر به معروف کردم یا خیرخواهی؟
 
آخرین ویرایش:
بالا