اعتراض به قانون جدید برای شرکت در ارشد پرستاری مراقبت های ویژه و nicu

نفس

New member
خوبه که....شامل حال من میشه....:4d564ad6:

شاید سال بعد قبول شیم اینجوری...هرچند واسه اونایی که امسال خوندنو قبول نشدن وسال بعددیگه نمیتونن شرکت کنن خیلی بد میشه:riz304:
 

gentle

New member
سلام.بالاخره کسی در مورد این قانون از کسی سوال کرد که آیا برای2سال سابقه کار طرح رو قبول میکنند؟واین که این 2سال سابقه کار حتما باید بخش مراقبهای ویژه باشه یا نه هربخشی از بیمارستان مثل اتاق عمل که ما بیهوشیها توشیم هم حسابه؟
 

Persian-Masoud

New member
طبق قانونی که ابلاغ شده و خودم نمابرشو دیدم باید 2 سال سابقه کار بالینی داشته باشن. لزومی برای سابقه کار در بخش ویژه تعریف نشده.
البته روی این قانون بحث زیاد هست و احتمال حذفش بسیار! و متاسفانه تا دفترچه نیاد معلوم نمیشه. به دوستانی که میخوان ویژه شرکت کنند و سابقه کار ندارن توصیه میکنم فعلا درسهای مشترک با ارشد داخل جراحی یا همون پرستاری رو بخونن تا اگه این قانون پابرجا موند بتونند ارشد پرستاری رو شرکت کنند و زمان رو از دست ندند.
با آرزوی موفقیت برای همکاران عزیزم.
 

sahar6952

New member
سلام مسعود.تا چه حد مطمینی که احتمال حذف این قانون بسیاره؟؟؟یعنی من می تونم یه امید تازه ای داشته باشم؟؟
 

Persian-Masoud

New member
سلام مسعود.تا چه حد مطمینی که احتمال حذف این قانون بسیاره؟؟؟یعنی من می تونم یه امید تازه ای داشته باشم؟؟

سلام سحر جان.
راستش مشکل اینه که اساتید چند دانشگاه اعتراض کردن و اعتراض اونها باعث ایجاد این قانون شد!
مشکل از اینجا شروع شده که دانشجویانی ویژه قبول شدن که هیچوقت توی بیمارستان کار نکردن و هنوز با شرایط و محیط آشنا نبودن! حالا اینها بیان ویژه بگیرن؟ هنوز توی آنژیوکت زدن مشکل داشتن!
اساتید هم گفتن برای جلو گیزی از این مشکل بیاییم شرط سابقه کار بذاریم! که خب تصویب شد!
البته تعداد زیادی هم اعتراض کردن که با این کار حق خیلی ها خورده میشه و به خیلی ها ظلم شده! خلاصه این بحث و جدل کماکان ادامه داره و قرار شده توی جلسه بعدی به این مشکل رسیدگی بشه! اما تا قبل از اومدن دفترچه هیچ چیز معلوم نمیشه. برای همین میگم فعلا بهتره درس های مشترک رو بخونین!
 

hebe.nurse

New member
اعتراضاتون به جایی نرسید بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من الان این پست رو دیدم وگرنه حتما یاری می کردم
من یکی که موندم چیکار کنم؟؟؟ اخه من خیلی به ویژه علاقه دارم اما حالا باید به اموزش هم فکر کنم!!!
شاید دیگه حالا حالاها فرصت نکنیم ویژه امتحان بدیم، اخه حتی معلوم نیست طرحمون کجا بیوفته که حداقل رو اون حساب باز کنیم...........:sad:
 
بالا