اسرائيل امت برگزيده ی خدا!!

آیین تحریف شده ی یهود تعلیم می دهد که «شعب اسرائیل» ملت برگزیده ی خداست و نژاد آنها از دیگر نژاد های بشری برتری دارد، خداوند، تمام اقوام و ملل را برای بردگی و فرمانبرداری یهودیان، آفریده آنها هستند که مالک بر جان و مال و مقدرات اقوام دیگرند!

در «تلمود» که شرح تورات و عهد قدیم است و مهم ترین کتاب در آداب و تعالیم یهود به شمار می رود، آمده است

1) امتیاز ارواح یهود، از غیر یهود، به این است که ارواح یهود، جزئی از خداست همچنانکه پسر جزئی از پدر است، ارواح یهود پیش خدا نسبت به ارواح غیر یهود ارواح شیطانی و شبیه به ارواح حیوانات است، نطفه ی غیر یهود مانند نطفه ی دیگر حیوانات است.

2) بر هر فرد یهودی لازم است:
تمام کوشش خود را مصروف جلوگیری از حیات و پیشرفت دیگر ملت ها نماید، تا قدرت مطلقه، تنها برای آنها باشد... پیش از آنکه یهود بر همه ی ملت ها پیروز شود، لازم است، جنگ به حالت خود باقی باشد!

3) یهودی پیش خدا از ملائکه بالاتر است. هرگاه غیر یهودی، یهودی را بزند مثل این است که عزت الاهی را زده! و مستحق مرگ خواهد بود! اگر یهودی آفریده نشده بود، برکت از زمین می رفت و باران نمی بارید و خورشید آفریده نمی شد!
فرق میان انسان و حیوان، مانند فرق میان یهودی و دیگر ملت هاست، نطفه ی دیگر ملت ها، نطفه ی چهارپاست.
سگ از غیر یهود بالاتر است زیرا در اعیاد جایز است به سگ ها غذا دادن اما به غیر یهودی جائز نیست

4) افراد صالح غیر یهودی را بکش. بر یهودی حرام است که غیر یهودی را از مرگ نجات بدهد

5) بر اسرائیلی ها کشتن و غصب کردن و دزدی نمودن مال غیر اسرائیل جایز بلکه واجب است!
6) یهودی در املاک غیر یهود حق تملک دارد!

شماره ی 7 را نمی آورم.

8) کشتن افراد مسیحی از اموری است که لازم است از ناحیه ی یهودیان عملی شود!

9) تنها ما ملت برگزیده ی خدا در زمین هستیم ... خداوند به خاطر لطفی که به ما داشته است، حیواناتی از جنس انسان که عبارت از سایر ملل باشد برای ما آفریده و آنها را مسخر ما ساخته است.
زیرا خداوند به خوبی می دانسته که ما نیازمند به دو نوع حیوان هستیم یک نوع حیوان لال و یک نوع ناطق مانند مسیحی ها، مسلمان ها، بودایی ها و سایر ملل از شرق و غرب آنها را به خاطر خدمتگزاری ما آفریده است.
به همین جهت بر ما واجب است دختران زیبای خود را به ازدواج پادشاهان و وزرا و بزرگان در آوریم و فرزندان خود را در میان پیروان مذاهب دیگر داخل کرده تا در صورت مقتضی آنها را وادار به جنگ نموده و قدرت نهایی را در دست داشته و بهره برداری کامل از آنها نموده باشیم.

یهودیان در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود جرایم و جنایات وحشتناکی را مرتکب شده اند

پیامبر اسلام ضمن روایتی می فرمایند: بنی اسرائیل در یک ساعت از اول روز 43 پیغمبر را کشتند و در آخر همان روز 112 نفر از بندگان صالح خدا را که به طرف داری از انبیا برخاسته بودند.

در یکی از جنگ های میان دولت ایران و روم که می گویند به تحریک یهودیان واقع شده بود، یهودیان 80000 اسیر مسیحی را از ایرانیان خریده و همه را مانند گوسفند سر بریدند.

مقارن با سالهای تولد پیامبر اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم در قرن 6 میلادی پادشاهی به نام «ذونواس» در کشور حاصلخیز یمن حکومت می کرد که تنها در یک واقعه قریب به 20000 نفر از نصارای «نجران» را با آتش سوزانید و یا با شمشیر به وضع فجیعی «مثله» کرد و کشت و همواره مسیحیان را مورد شکنجه و آزار قرار می داد. قرآن مجید از این واقعه در سوره ی بروج آیه ی 8 به نام داستان «اصحاب اخدود» یاد کرده است.

تورات تحریف شده ی کنونی و کتب مذهبی دیگر یهود، آکنده از فرمان های مربوط به نابودی و از بین بردن دیگر ملت هاست.

تاریخ هیچ ملتی پر حادثه تر، جنجالی تر و غم انگیز تر از تاریخ ملت یهود نیست. سراسر زندگی این ملت را ستیزه جویی، سرسختی، لجاجت، جنگ اعصاب، کشمکش مبارزه، در به دری و زجر و شکنجه تشکیل می دهد!

سر سختی و لجاجت و حادثه جویی این ملت را از همان ابتدا، از طرز مکالماتش با حضرت موسی علیه السلام و درخواست های عجیب و غریبش از آن بزرگوار، از گرایش های سریع به سوی فساد و دنیا پرستی، از بهانه های بنی اسرائیلی اش، از آیات و بیاناتی که حضرت موسی علیه السلام برای ارشاد و هدایت این قوم آورده و زحماتیکه برای استخلاصش از زیر یوغ ستمگران زمان کشیده و حوادثی که بعدا بر سر او آمده می توان به دست آورد.

از قرن 12 تا اوایل قرن 20 یهودیان اروپا از طرف ملت ها و دولت های مسیحی شدیدا مورد آزار و شکنجه بودند:

1290 پادشاه انگلستان یهودیان را از آن کشور آواره نمود.

1306 پادشاه فرانسه آنها را آواره کرد. در سالهای 1306 و 1582 یهودیان از مجارستان رانده و آواره گردیدند.

1315 قتل عام 5000 یهودی و سوزاندن خانه شان.

1370 یهودیان از بلژیک رانده شدند. در سالهای 1380 و 1744 یهودیان از چکسلواکی بیرون رانده شدند!

1390 قتل 4000 نفر یهودی و قتل عام 80000 نفر یهودیانی که به پرتقال پناهنده شده بودند.

1420 پادشاه اتریش یهودیان را از آنجا بیرون کرد!

1440 یهودیان از هلند بیرون رانده شدند.

1540 یهودیان را از ایتالیا بیرون نمودند!

1551 آلمانیها یهودیان را بیرون کردند

1919 حکومت روسیه به همکاری مردم یهودیان آن سامان را شدیدا مورد شکنجه و آزار قرار دادند و صد هزار نفر زن و مرد و کوچک و بزرگ آنها را به قتل رسانید.
در این دوره ها 510 مرکز یهودی نشین به کلی از سکنه خالی شد.

بعد از توسعه و پیشرفت اسلام و تحول قبله از بیت المقدس به کعبه یهودیان پیمان های خود را با مسلمانان نادیده گرفته گاه با ایجاد شبه در اذهان تازه مسلمان ها و گاه از راه بند و بست با مشرکین مکه و کمک نظامی و اقتصادی به دشمنان اسلام و گاهی هم به شکل قیام مسلحانه علیه مسلمان ها روش خصمانه ی خود را آشکار نمودند و حتی چندین بار قصد جان پیغمبر اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم را نمودند.
 
بالا