۴ خوراکی چرب که باید بخورید !

maxin

Well-known member
بسیاری از خوراکی هایی که ما روزانه آن ها را مصرف می کنیم دارای چربی های مختلفی هستند که باعث اسیب رسیدن به بدن ما می شود و همچنین می توانند بیماری های مختلفی را در بدن ما ایجاد کنند.

البته در این میان می توانیم خوراکی های چربی را نیز پیدا کنیم که خوردن ان ها برای بدن بسیار مفید و همچنین لازم است. این خوراکی ها دارای چربی های خاصی هستند که بودنشان می تواند به تقویت قوای بدن کمک به سزایی کند.

هسته انگور

%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%88%D8%B1%20+%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5.jpg


شاید این روزها فصل انگور نباشد اما به یاد داشته باشید که هسته انگور یکی از منابع سرشار از چربی های گیاهی است. این خوراکی می تواند بدن شما را در مقابل بسیاری از بیماری ها محافظت کند. میزان زیاد ویتامین E و همچنین انتی اسیدان های این خوراکی بدن انسان را بیمه کامل می کنند.





گردو

images



یکی از خوراکی های معروف که همیشه از آن به عنوان یک معجزه گر یاد می شود گردو است. این خوراکی را می توانید صبح ها همراه با صبحانه میل کنید و یا اینکه آن را در غذاهای مختلف بریزید. گردو منبعی سرشار از امگا – ۳ است و می تواند برای دستگاه های عروقی و همچنین قلب شما بسیار مفید باشد. البته بهتر است از این خوراکی به صورت خام استفاده کنید.




نارگیل

coconut.jpg



یک میوه با پوستی خشن و بدنه ای ضدضربه اما با قلبی سفید و پر از فایده میوه ای نیست جز نارگیل. این میوه بسیار خوشمزه بوده و می تواند از بسیاری از بیماری های انسان جلوگیری کند. روغن نارگیل یکی از روغن های بسیار مفید برای پخت و پز است و همچنین باعث افزایش متابولیسم بدن نیز می شود.



تخم کتان


3


یکی از بهترین خوراکی ها که روغنی بسیار سالم و همچنین سرشار از چربی های مفید دارد تخم کتان است. از روغن تخم کتان می توانید در غذاهای مختلف و همچنین در تهیه سالادهای خوشمزه استفاده کنید. بسیاری از تحقیقات نشان داده است که این خوراکی حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند بدن را در مقابل سرطان ها مختلف ایمن کند.

 
آخرین ویرایش:

pashmak

New member
مکس این خوراکی هل چیه میگی معلومه بازار نرفتی
روغن هسته انگور که چهل پنجاه هس
کتان و نارگیل هم کمیابه
گردو اگه گیر بیاد
 

maxin

Well-known member
مکس این خوراکی هل چیه میگی معلومه بازار نرفتی
روغن هسته انگور که چهل پنجاه هس
کتان و نارگیل هم کمیابه
گردو اگه گیر بیاد
عه خب من واسه این بچه پولدارا نوشتمش دیگه ...:smiliess (12):
برا خودمون یه تاپیک نون پنیر و اشکنه می زنم خوو :tsimuzpzwoap1t9y3o7
 

pashmak

New member
اره دیگه منم از یارانه ها انصراف. دادم گفتم بعضیا شاید وسعشون نرسه هسته انگور بخرن وگرنه ما که صبحانه ناهار شام خوراکمونه خخخ
 
بالا