کلینیک پایتخت بهترین کلینیک درمانی بواسیر/هموروئید، شقاق، کیست مویی، فیستول

naeime

New member
بسیاری از افرادی که مبتلا به بیماریهای مقعد می شوند تا مدتها از این بیماری به خاطر خجالت در بیان آن رنج می برند، در صورتی که مراجعه نکردن افراد مبتلابه بیماریهای نشیمنگاه به خاطر ترس و خجالت به پزشک فقط روند درمانی آنها را سخت تر و پیچیده ترمی کند.کلینیک پایتخت مرکز کلیه خدمات درمانی زیر نظر پزشک متخصص بواسیر، هموروئید، شقاق، فیستول و کیست مویی با لیزر بدون بیهوشی خونریزی و یا درد در کمتر از نیم ساعت با روشهای جدید از جمله لیزر که امروزه در تمامی دنیا رایج شده است قابل درمان است و شما به راحتی می توانید بعد از عمل به محل کار خود و یا امور زندگی خود برگردید.
بسیاری ازموارد بیماری های نشیمنگاهی به ویژه بوسیر/هموروئید در مراحل اولیه با استفاده از داروها و یا روش های خانگی قابل درمان می باشند ولی متاسفانه بیماران به آن توجهی نشان نداده و باعث وخیم تر شدن آن می شوند و درد زیادی را متحمل می شوند، که در نهایت ناچار به جراحی می گردند.
امروزه خوشبختانه با روش های نوین جراحی بسیار سهل و آسان گشته و این امر به سادگی انجام می گردد. توصیه اکید پزشکان به بیماران نشیمنگاهی این است که در مراحل اولیه بیماری حتما به پزشک مراجعه نمایید تا بر اثر یک بیماری ساده دچار بیماری های دیگرنشوید.
 
بالا