چند ترفند Microsoft Office Word 2007

nazanin91

New member

با بکار بستن ترفندهای زیر در کار خود با نرم افزار
word سرعت بخشید :

1- با فشردن کلید shift + f5 می*توانید به قسمتی از متن که بتازگی تغییری در آن ایجاد کرده اید بروید. فشردن مجدد این کلیدها شما را به قسمت*های تغییر یافته قبلی متن می*برد.
2- اگر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده اید، مثلا رنگ یا نوع فونت آن را عوض کرده اید و حالا می*خواهید به همان وضعیت پیش فرض word برگردانید، می*توانید آن بخش از متن را انتخاب و کلیدهای ctrl + spacebar را فشار دهید.
3- وقتی می*خواهید بخشی از متن را انتخاب نمائید، می*توانید کلمه alt را پائین نگه دارید و با ماوس drag کنید. این کار باعث می شود عمل انتخاب به صورت مستطیل شکل انجام شود و سرعت شما به طرز چشمگیری افزایش یابد.
4-وقتی در حال تایپ کردن یک متن انگلیسی هستید و به دنبال مترادف یک کلمه خاص می گردید، کافیست نشانگر را در کنار و یا در زیر کلمه مربوطه ببرید و کلیدهای shift + f7 را فشار دهید. با این کار فهرستی از کلمات مترادف آن کلمه خاص نمایش داده می*شود.
5- در پنجره print preview شما می*توانید پیش از پرینت گرفتن ، پیش نمایشی از فایل خود را ببینید. برای انجام تغییرات در همین صفحه، کافیست روی آیکون magnifier کلیک نمائید تا اجازه تصحیح در متن به شما داده شود.
6- اگر می*خواهید همزمان دو بخش مختلف از یک document را ببینید، می*توانید فایل مربوطه را در نرم افزار word باز کرده، ماوس را بالای فلش موجود در بالای نوار لغزان نگه دارید تا نشانگر ماوس به شکل دو خط موازی با دو فلش در بالا و پائین آن درآید. آنگاه کلیک کرده و بدون رها کردن ماوس آن را به سمت پائین بکشید. حال صفحه به دو قسمت تقسیم می*شود که در هر دو بخش همان فایل نمایش داده می*شود و همزمان می*توانید دو بخش مختلف فایل را ببینید و ویرایش کنید.
7-فرض کنید یک فایل طولانی دارید و پیدا کردن مطالب برایتان دشوار، کافیست گزینه document map را از منوی view انتخاب کنید تا فهرستی از عناوین document شما را نشان دهد. حال با کلیک بر هر عنوان به آن قسمت از فایل خود پرش می*کنید.
 

nazanin91

New member
تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت



برای شناسایی گوشی های اصل، راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت سافتستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!
بدین منظور:
ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی
https://www.numberingplans.com/?page=analysis=imeinr بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و...
به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد .
به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!


سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
» Phone number analysis
» IMSI number analysis
» IMEI number analysis
» SIM number analysis
» ISPC number analysis

لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :
https://www.numberingplans.com/?page...sis=imeinr/
لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis



 

nazanin91

New member
خواهش میکنم !! دوستان .......شما هم از Office اگه مطلب دارین اینجا بذارین( البته اگه از نظر آدمین اشکالی نداشته باشه!!)
 

nazanin91

New member
کاربرد جالب با استفاده از کلید Alt

1- برای رسیدن به Propertis کافیست Alt را نگه داشته و روی فایل مورد نظرتان دابل کلیک کنید.
۲- کلید Alt در هر پنجره ای با یک فشار منوهای پنجره را فعا ل می کند و با ترکیب آن با هر کدام از حروف منوها که زیر آ ن خط کشیده شده آن پنجره را باز می کند.

۳- در مرورگر اینترنت ترکیب Alt و End شما را به آخرین صفحه ای که مشاهده کرده اید، خواهد برد.

۴- در مرورگر اینترنت IE، ترکیب Alt با یکی از دو کلید جهت راست و چپ، عمل Back و Forward را انجام می دهد.

۵- با ترکیب Alt و Tab، شما می توانید پنجره های فعال در ویندوز را جابجا کنید
 
بالا