نکونام برای جدایی از استقلال به کمیته انضباطی رفت

MAHSABANOO

New member
[h=2][/h] آفتاب: بخش ورزشی روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی در خصوص انتقال جواد نکونام به تیم الشارجه امارات نوشت: "هواداران تیم الشارجه امروز چهارشنبه در انتظار اعلام ثبت قرارداد جواد نکونام بازیکن سابق استقلال با تیم خودشان هستند که روز سه‌شنبه وارد امارات شد. نکونام روز سه‌شنبه در تست پزشکی باشگاه شرکت کرد تا در کنار "فیلیپه گابریل" بازیکن پیشین تیم بوتافوگو به صورت رسمی به این تیم بپیوندد. شارجه پیش از این "خوزه کارلوس راموس" برزیلی را نیز به خدمت گرفته است."در بخش دیگری از این گزارش آمده: "قرارداد جواد نکونام یکی از بهترین قراردادهای باشگاه شارجه محسوب می‌شود که در راستای استراتژی این باشگاه در جذب بازیکنان خارجی سطح بالا صورت گرفته است، موضوعی که "بونا میوگو" مربی برزیلی شارجه از ریاست این باشگاه اماراتی درخواست کرده است. در این رابطه این مربی خواستار جذب یک مدافع سطح بالا، یک هافبک طراح و بازیساز و یک مهاجم تمام کننده شده بود."
این روزنامه اماراتی در ادامه این گزارش آورده است:" با این قرارداد نکونام 33 ساله به تیم سابق خودش بازگشته است. وی دوران بازی خود را از تیم پاس تهران آغاز کرد، سپس به باشگاه الوحده آمده و پس از آن در فصل 2006 بصورت قرضی بازی کرد و سپس به اوساسونا رفت. این بازیکن فصل پیش برای استقلال ایران بازی کرده بود. این بازیکن از سال 2000 در تیم ملی ایران بازی کرده و سال 2006 در جام جهانی آلمان برای تیم ملی ایران بازی کرده است."
روزنامه الاتحاد امارات اما به مشکل نکونام برای حضور در تیم الشارجه امارات هم بدین شکل اشاره کرد: "جواد نکونام مشکل بزرگی با باشگاه فعلی‌اش یعنی استقلال دارد زیرا برای دو فصل با این باشگاه قرارداد بسته که یک فصل آن هنوز باقی مانده است. اما این بازیکن با به یک بند قراردادش که به این بازیکن اجازه می‌دهد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، استقلال را ترک کند، تکیه کرده است اما باشگاه استقلال این فسخ قرارداد را رد کرده است. در این زمینه نکونام به کمیته انضباطی ایران مراجعه کرد تا با فسخ قراردادش با باشگاه استقلال به تیم الشارجه بپیوندد."
به گزارش مهر،تیم الشارجه امارات از تاریخ 25 تا 30 ژوئیه (سوم تا هشتم مردادماه) تورنمنتی چهارجانبه را برگزار می‌کند که در آن تیم‌های الاتفاق عربستان، عجمان امارات و الکویت کویت برگزار می‌شود.
 
بالا