مژده مژده،بااتفاقات اخیربهترین شرایط برای اقدامات عملی ظهورفراهم شد...

saharandishe

New member
ضمن عرض سلام خدمت همه ی بزرگواران،وعرض خسته نباشیدوخداقوت باتوجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات وکنکور:
باتوجه به شرایط پیش آمده ی اخیر،مثل توهین مجله فرانسوی وسوءاستفاده ی دشمنان برای نشان دادن،داعشی هاوتکفیری هابه عنوان نمونه ای ازمسلمانان!(که همین مسئله موجب اسلام هراسی شده،باوجوداینکه اخیراموج گرایش به اسلام شدت گرفته بودولی باپخش ویدئوکلیپ های سربریدن های داعشی هادرفضای مجازی این گرایش نسبت به قبل افول پیداکرده)ومسئله ی مهم تری که شاهدآن بودیم نامه ی رهبرانقلاب به جونان اروپایی که همه راشگفت زده کرد،اکنون بهترین زمان وبهترین بسترفراهم شده تامابه عنوان یک مسلمان دین واقعی خودمون روبه جهانیان بشناسونیم،حتمااکثرشماهم میدونیدکه تصویرترسناکی که ازحضرت مهدی وارتباط دادن این امام عزیزباپرچم های سیاه داعشی هاوآخرالزمانی که مسلمانان به اون معتقدهستنددرذهن غیرمسلمان هابه وجوداومده،پس درعصرحاضرباتوجه به امکاناتی که به اون دسترسی داریم وامکان برقراری ارتباط باانسانهادرسرتاسرجهان بیش ازهرزمان دیگری برماواجب هست که آرمان های واقعی اسلام روبه همه بشناسونیم،باتوجه به شناختی که ازشمابزرگواران دراین انجمن پیداکردم،ومی دونم همه ی شمامبانی اسلامیتون قوی هست واطلاعات بالایی دراین زمینه دارید،لذارسماازشمادعوت می کنم،تاباهمفکری هم بهترین عملکردرودراین شرایط حساس که میتونه انقلابی باشه برای ایجادمقدمات ظهورحضرت ولی عصر(عج)داشته باشیم
یادمون باشه،باهرقدمی که به عشق تعجیل درظهورحضرت حجت (عج) برمی داریم لبخندرضایتی برلبهای مولامون میشینه....
برای ماکارسختی نیست(کافیه هرکسی فقط ده دقیقه روبه انتشاراین پیام رهبر(که کارماروراحت ترکردند) درشبکه های مجازی که توش عضوهست اختصاص بده(بعدهاخواهیم دیدکه همین حرکت ماچه اثرعظیمی وشگرفی درسرنوشت جهانیان داشته)

ماایرانی ها،افرادباهوشی هستیم
اگربخواییم کاری روانجام بدیم به لطف خدادراون کارحتماموفق میشیم ان شاءالله
بیاییداینباربخواهیم ،وواقعابخواهیم تاکاری کنیم برای تعجیل درظهورمولامون،وپایانی برتمام مشکلاتمون....

درادامه به نحوه ی انتشاراین پیام می پردازیم
یاعلی.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: N@RVIN

saharandishe

New member
بی تردید خبر پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکا را شنیده اید
ابتدا متن نامه را ذکر می نماییم

بسم الله الرحمن الرحیم

برای جوانان شمال آمریکا و اروپا ؛
تحولات اخیر در فرانسه و نمونه های مشابه آن در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا واداشت تا به صورت مستقیم با شما درباره این تحولات سخن بگویم. خطاب من به شماست؛ (شما جوانان)، نه به این خاطر که من توجهی به والدین شما ندارم، بلکه به این خاطر که آینده ملت ها و کشورهایتان در دستان شما خواهد بود و افزون بر این می دانم که حس حقیقت جویی در قلب شما جوانان پویاتر و قوی تر است.
خطاب من متوجه سیاستمداران و دولتمردان شما هم نیست زیرا باور دارم که آنان خود خواسته راه سیاستمداری و راستی و حقیقت را جدا کرده اند.

می خواهم با شما درباره اسلام سخن بگویم؛ بخصوص چهره ای که برای شما از اسلام ارائه شده است. تلاش های بسیاری در دو دهه اخیر بخصوص از زمان فروپاشی اتحاد شوروی صورت گرفته است تا این دین بزرگ را در جایگاه دشمنی دهشتناک بنشانند. تحریک احساس ترس و نفرت و استفاده سوء استفاده از آن در کمال تاسف سابقه ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد.

در اینجا، من نمی خواهم به هراس های مختلفی که کشورهای غربی تا کنون تلقین کرده اند بپردازم. نگاهی گذرا به مطالعات حساس تاریخ معاصر می تواند شما را به این حقیقت برساند که دولت های غربی رفتاری به دور از صداقت و با دورویی با ملت ها و فرهنگ های دیگر داشته اند که از تاریخ نگاری های جدید حذف شده است.

تاریخ های آمریکا و اروپا شرمسار از برده داری، خجل از دوره استعماری و آزرده از سرکوب ملت های رنگین پوست و غیر مسیحی است. محققان و تاریخ دانان شما به شدت شرمنده خونریزی ها به نام مذهب بین کاتولیک ها و پروتستان ها یا به نام ملیت ها در دوران جنگ اول و دوم جهانی هستند. این رویکرد قابل ستایش است.

با ذکر بخشی از این فهرست بلند بالا، قصد بازخوانی تاریخ را ندارم، بلکه می خواهم از شما بخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی غربی ها بعد از چندین دهه بیدار شده است. چرا بازبینی وجدان عمومی برای زمان های دور اجرا می شود و برای مشکلات جاری نه؟ چرا این تلاش ها برای جلوگیری از بیداری عمومی درباره مشکلات عمده مانند برخورد با فرهنگ و تفکر اسلامی صورت می گیرد؟

شما به خوبی می دانید که تحقیر و ترویج نفرت و ترس واهی از «دیگران» مبنایی عمومی برای همه سود بران سرکوبگر است. حال، از شما می خواهم از خود بپرسید چرا سیاست قدیمی گسترش «هراس» و نفرت، اسلام و مسلمین را با حجمی بی سابقه هدف گرفته است. چرا ساختار قدرت در دنیا می خواهد اندیشه اسلامی به حاشیه رانده شود و همچنان پوشیده بماند؟ کدام مفهوم و ارزش های اسلامی باعث اخلال در پیشرفت ابرقدرت ها می شود و کدام منافع هستند که در سایه تحریف وجهه اسلام در امان می مانند؟

حال خواست اول من این است: درباره انگیزه های پشت پرده تخریب چهره اسلام تحقیق و مطالعه کنید.

خواست دوم من این است که در واکنش به سیلی از اقدامات صورت گرفته برای گمراه کردن و پیش قضاوت ها، تلاش کنید تا اطلاعاتی مستقیم و دست اول از این دین را به دست آورید. منطق صحیح مستلزم این است که شما درکی از طبیعت و جوهره آنچه که آنان شما را از آن می ترسانند و می خواهند از آن دوری گزینید، داشته باشید.

اصراری ندارم که شما قرائت من یا دیگر قرائت ها از اسلام را بپذیرید. چیزی که از شما می خواهم این است: اجازه ندهید این پویایی و حقیقت موثر در دنیای امروز با احساسات و پیش قضاوت ها در اختیار شما قرار بگیرد. به آنان اجازه ندهید که با دو رویی، تروریست های مزدورشان را به عنوان نمایندگان اسلام معرفی کنند.

اطلاعات مربوط به اسلام را از منابع اصلی و اولیه آن دریافت کنید. اطلاعات مربوط به اسلام را از قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن بگیرید. می خواهم از شما بخواهم که به صورت مستقیم، قرآن مسلمانان را قرائت کنید. آیا شما تا کنون آموزه های پیامبر اسلام (ص) و اصول انسانی ایشان را مطالعه کرده اید؟ آیا پیام اسلام را از منبعی غیر از رسانه های دریافت کرده اید؟
آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چگونه و بر چه مبنایی ، ارزش های اسلام توانست بزرگترین تمدن علمی و فکری را در دنیا ایجاد کند و در طول قرن ها بزرگترین دانشمندان و متفکران را بپروراند؟
من از شما می خواهم اجازه ندهید تصویر سازی موهن و متعرضانه گردابی احساسی بین شما و واقعیت ایجاد کند و باعث شود احتمال داشتن یک قضاوت بی طرفانه از شما سلب گردد. امروز جوامع رسانه ای مرزهای جغرافیایی را در نوردیده اند. با این حال، اجازه ندهید که آنان شما را با مرزهای ذهنی و ساختگی احاطه کنند.
هر چند که کسی به تنهایی نمی تواند این خلاء های ایجاد شده را پر کند، هر کدام از شما می توانید پلی بین تفکرات و عدالت برای خلاء های ایجاد شده برای روشن کردن خود و اطرافیان خود استفاده کنید. هر چند این چالش بین اسلام و شما جوانان ناخواسته است، می تواند سوال هایی جدید در ذهن های کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند. تلاش برای یافتن پاسخ به این سوال ها فرصتی مناسب برای یافتن حقیقت هایی تازه برای شما ایجاد می کند.
از این رو، فرصت را برای یافتن درکی صحیح و بی غرض از اسلام از دست ندهید تا با حس مسئولیت پذیری شما به سوی حقیقت، نسل آینده بتواند تاریخ این تعاملات بین اسلام و غرب را به صورتی وجدانی روشن تر و رنجش و خشمی کمتر بنگارد.

سید علی خامنه ای

بیست و یکم ژانویه دو هزار و پانزده
 

love virology

New member
کم خیال بافی کنید بابا شورشو دیگه در اوردین / مملکت داغون کردین حالا به فکر ظهور هم هستین / هی ادم نمیخاد حرف بزنه هی سکوت میشکنید
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ana67

saharandishe

New member
بخشی ازسخنان حاج آقاپناهیان دراین باره:
معلوم شد زمان مخاطبۀ مستقیم با جوانان غرب فرا رسیده

نامه‌ای که اخیراً مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی نوشتند، واقعاً یک احساس فتح و ظفر در ما ایجاد می‌کند. یک احساس غرور و قدرت در ما ایجاد می‌کند. این پیام نشان می‌دهد که «الان زمان آن رسیده است که رهبر انقلاب، مستقیماً جوانان اروپایی را مورد خطاب قرار دهند» و این خیلی معنادار است. و البته معلوم است که آنها هم به این پیام مهم توجه خواهند کرد.

نوع دعوت به حقّ در این پیام، بسیار مقتدرانه است / حقّ آن‌قدر آشکار شده که می‌فرماید: خودتان بروید ببینید اسلام چیست؟

آن‌چیزی که در این نامه خیلی اهمیت دارد این است که الان زمان این نامه فرا رسیده بود که رهبر انقلاب اقدام به نگارش آن فرموده‌اند. ولی آن‌چیزی که مهمتر است این است که نوع دعوت، یک دعوت فوق‌العاده مقتدرانه برای حقّ است. شما ببینید مقام معظم رهبری از چه موضع اقتداری این پیام را صادر کردند. جملات این نامه را بخوانید که زیباترین سرود دوران غیبت و غربت حقّ است. ایشان در فرازی از این نامه می‌فرماید: «من اصرار نمی‌کنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه می‌گویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود» حتی ایشان در این پیام توضیح نمی‌دهند که «اسلام چیست؟» بلکه می‌فرماید خودتان بروید مطالعه کنید تا بفهمید اسلام چیست؟ این یعنی حقّ آن‌قدر آشکار است که هر کسی خودش می‌تواند آن را بفهمد.
همین مقام معظم رهبری قبل از انقلاب به عنوان یک روحانی باید با صد تا مقاله -و سخنرانی- برای جوانان ایرانی توضیح می‌دادند که اسلام چیست؟ ولی الان برای جوانان جهان هم نیازی به توضیح در این‌باره نمی‌بینند. قبل از انقلاب سخت بود که شما برای مردم جابیندازید که در اسلام ما عقلانیت وجود دارد یا اینکه اسلام مخالف علم نیست! یعنی سخت بود که شما حقانیت دین را جابیندازید و برای مردم توضیح دهید که این دین، خرافات نیست! ولی الان همین عالمی که قبل از انقلاب در مشهد، باید می‌نشست با تفصیل، نقشۀ مفاهیم قرآن را می‌نوشت و درس می‌داد و آن مباحث را تبدیل به کتاب می‌کرد و کتابش را توزیع می‌کرد تا نقش کلی دین را بر اساس آیات قرآن توضیح دهد، الان نیازی احساس نمی‌کنند که همان را برای جهانیان توضیح دهد. لذا می‌فرماید: «خودتان بروید بخوانید تا ببینید اسلام چیست؟» ببینید حقّ چقدر آشکار شده است و چقدر قدرت پیدا کرده است که یک رهبر دینی این‌طور صحبت می‌کند.
شما باور می‌کنید که بسیاری از کتبی که الان داریم و در جهت تبیین دین نوشته شده است، الان دیگر به آنها نیازی نیست و برای یک جوان کاملاً ناآشنا کافی است که قرآن و نهج‌البلاغه و زندگی پیامبر اکرم(ص) را بخواند؟! واقعاً همین‌طور است و ما در یک چنین زمانه‌ای داریم زندگی می‌کنیم.
ببینید چقدر حقّ آشکار شده است... «لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ»(فتح/28) همین که انسان‌ها با مطالعۀ قرآن و زندگی پیامبر اکرم(ص) خودشان بتوانند حقیقت را دریافت کنند، به معنی ظهور و چیرگی دین حقّ است. یعنی آن‌قدر سیاهی و تباهی عالم را گرفته است که تمیز دادن نور از تاریکی و تشخیص روز از شب، اصلاً کار سختی نیست. دوران ظهور یعنی همین.
در این نامه، حتی رهبر انقلاب نگران نیستند که اگر آنها مستقیم به سراغ قرآن بروند، یک‌وقت دچار تفسیرهای غلط شوند. آن‌قدر حقّ آشکار شده است که می‌دانند اگر آنها به سراغ قرآن بروند، غالباً تفسیر صحیحی از آیات قرآن پیدا خواهند کرد. شاید اگر ما بودیم، می‌گفتیم: «بهتر بود که ایشان توصیه می‌کردند که جوانان غرب مراقب باشند که تفسیر ارهابی یا تکفیری از قرآن پیدا نکنند!» ولی گویا نیازی به همین توصیه نیز نبوده است. یعنی حقّ آن‌قدر ظهور پیدا کرده است که نیازی به همین توضیح نیز احساس نشده است.

امام صادق(ع): به سراغ جوانان بروید، آنها زودتر به‌سوی خیر حرکت می‌کنند

این نامۀ مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی، انسان را به یاد آن کلام امام صادق(ع) می‌اندازد که به یکی از یاران خود فرمودند: «به سراغ جوانان بروید، آنها زودتر حقّ را دریافت می‌کنند و به سوی خیر حرکت می‌کنند؛ عَلَیْکَ بِالْأَحْدَاثِ‏ فَإِنَّهُمْ أَسْرَعُ‏ إِلَى کُلِّ خَیْر»(کافی/8/93)
رهبر انقلاب نیز همین کار را انجام داده‌اند. ایشان در فرازی از نامه می‌فرماید: من شما جوانان را مخاطب خود قرار می‌دهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ ملّت و سرزمین‌تان را در دستان شما می‌بینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلب‌های شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم.

وظیفۀ ما در قبال این پیام چیست؟

حالا ما باید ببینیم وظیفۀ ما در قبال این پیام چیست؟ یکی از وظایفی که این پیام برای ما تعریف می‌کند «آمادگی برای بیدارسازی دیگران» است. هر یک از شما باید ببینید که در این زمینه چه کمکی می‌توانید انجام دهید؟
در زمان دفاع مقدس، وقتی بچه‌ها داشتند به خط مقدم اعزام می‌شدند، بعضی‌ها که برای بدرقه و خداحافظی آمده بودند، نمی‌توانستند تحمل کنند که دوستان‌شان به جبهه بروند، و آنها در شهر بمانند. لذا همان‌جا تصمیم می‌گرفتند که به جبهه بروند. آیا در میان ما کسی هست که ببیند، نیروهای ما سوار ماشین می‌شوند که بروند به خط بزنند، ولی او فقط تماشا کند و دعاگو باشد؟! حالا رهبر ما به خط زده است؛ شما نباید رهبرتان را در این عرصه تنها بگذارید. بلکه باید فداکاری بیشتری در این میدان انجام دهید. این ابلاغ، وظیفۀ شبانه‌روزی ماست و این کار واقعاً افتخارآمیز است.
چند سالی است که افق نگاه رهبر انقلاب، در منطقه است و بعضاً متوجه جهان است. یک‌بار فرمودند که اگر این اروپایی‌ها بدانند که ریشۀ مصیبت‌های آنها زیر سرِ این صهیونیست‌هاست، با این صهیونیست‌ها چه‌کار خواهند کرد! وقتی رهبرمان این را گفتند، ما باید سعی می‌کردیم این واقعیت را به اروپایی‌ها منتقل کنیم. اما چند نفر از ما برای روشن‌گری در این زمینه فعالیت کردیم؟!

چرا الان زمان آن رسیده که می‌شود با جوانان غربی سخن گفت؟/ دوران هواپرستی پایان یافته است

چرا الان زمان آن رسیده است که می‌شود با جوان اروپایی و آمریکایی سخن گفت؟ مهمترین دلیلش این است که دوران لذت‌پرستی پایان یافته است. حتی پُر بودن جهان از ظلم و جور هم آن‌قدرها زمینۀ گفتگو را فراهم نمی‌کند. صِرف وجود ظلم انسان‌ها را وادار نمی‌کند که به حقیقت پی ببرند. صِرف وجود ظلم، حقیقت را تقویت نمی‌کند، بلکه هر نوع ابزاری را برای مقابله با ظلم تقویت خواهد کرد؛ نه فقط ابزار گفتگو و تحقیق و مطالعه برای پی بردن به حقیقت.
در طول تاریخ خیلی از ملت‌ها با ستم نابود شدند، ولی لزوماً با معرفت نسبت به حقیقت، سعادتمند نشدند. آن‌چیزی که-خیلی مهمتر از ظلم- دارد زمینه را برای روشن شدن و پذیرفتن حقیقت پدید می‌آورد؛ این است که دوران هواپرستی به سر رسیده است.
 
آخرین ویرایش:

mexin

Well-known member
ضمن عرض سلام خدمت همه ی بزرگواران،وعرض خسته نباشیدوخداقوت باتوجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات وکنکور:
باتوجه به شرایط پیش آمده ی اخیر،مثل توهین مجله فرانسوی وسوءاستفاده ی دشمنان برای نشان دادن،داعشی هاوتکفیری هابه عنوان نمونه ای ازمسلمانان!(که همین مسئله موجب اسلام هراسی شده،باوجوداینکه اخیراموج گرایش به اسلام شدت گرفته بودولی باپخش ویدئوکلیپ های سربریدن های داعشی هادرفضای مجازی این گرایش نسبت به قبل افول پیداکرده)ومسئله ی مهم تری که شاهدآن بودیم نامه ی رهبرانقلاب به جونان اروپایی که همه راشگفت زده کرد،اکنون بهترین زمان وبهترین بسترفراهم شده تامابه عنوان یک مسلمان دین واقعی خودمون روبه جهانیان بشناسونیم،حتمااکثرشماهم میدونیدکه تصویرترسناکی که ازحضرت مهدی وارتباط دادن این امام عزیزباپرچم های سیاه داعشی هاوآخرالزمانی که مسلمانان به اون معتقدهستنددرذهن غیرمسلمان هابه وجوداومده،پس درعصرحاضرباتوجه به امکاناتی که به اون دسترسی داریم وامکان برقراری ارتباط باانسانهادرسرتاسرجهان بیش ازهرزمان دیگری برماواجب هست که آرمان های واقعی اسلام روبه همه بشناسونیم،باتوجه به شناختی که ازشمابزرگواران دراین انجمن پیداکردم،ومی دونم همه ی شمامبانی اسلامیتون قوی هست واطلاعات بالایی دراین زمینه دارید،لذارسماازشمادعوت می کنم،تاباهمفکری هم بهترین عملکردرودراین شرایط حساس که میتونه انقلابی باشه برای ایجادمقدمات ظهورحضرت ولی عصر(عج)داشته باشیم
یادمون باشه،باهرقدمی که به عشق تعجیل درظهورحضرت حجت (عج) برمی داریم لبخندرضایتی برلبهای مولامون میشینه....
برای ماکارسختی نیست(کافیه هرکسی فقط ده دقیقه روبه انتشاراین پیام درشبکه های مجازی که توش عضوهست اختصاص بده(بعدهاخواهیم دیدیک کلیک ماچه اثرعظیمی وشگرفی درسرنوشت جهانیان داشته)

ماایرانی ها،افرادباهوشی هستیم
اگربخواییم کاری روانجام بدیم به لطف خدادراون کارحتماموفق میشیم ان شاءالله
بیاییداینباربخواهیم ،وواقعابخواهیم تاکاری کنیم برای تعجیل درظهورمولامون،وپایانی برتمام مشکلاتمون....

درادامه به نحوه ی انتشاراین پیام می پردازیم
یاعلی.



درس و مدرسه نداری بچه جون؟؟!!:smiliess (11)::smiliess (11):
 

saharandishe

New member
[]

گوشه ای ازصحبت های حاج آقاپناهیان:



1. میفرماید هر کی ظهور رو نزدیک ندونه قسی القلب میشه


2. میفرماید وقتی ظهور رخ میده منتظران حضرت میگن ما انتظار نداشتیم انقدر یکدفعه ای رخ بده!


3. میفرماید خدا امر فرج رو یک شبه اصلاح میکنه، زیاد منتظر مقدمات طولانی نباشید!

این هم قسمتی ازسخنرانی آقای رائفی پورباکمی تخلیص وتصرف:
تو جامعه امروزی این جو حاکمه که پسرم خوب درس بخون که بزرگ شدی بری مدرسه بعد بری دانشگاه بعد یه شغل خوب بدست بیاری ازدواج کنی بعد خونه بخری زندگی تشکیل بدی بعد بچه دار شی،
خب دیگه حالا هم پیر شدی بمیر دیگه..(به چی میرسیم تواین زندگی!)
خداوند مارو خلق نکرده که کار پیدا کنیم ازدواج کنیم بمیریم باید درک کنی که کم داری باید بفهمی که امام زمان نیست همه چی خرابه.
باید بفهمونی به فرزندت که آقا جان امام زمان نیست بی چاره ایم..
پسرم درس بخون بفهمی باید چجوری سرباز آقا بشی..
اما اون یکی میگه نه الان شغلم خوبه از زن و زندگیم هم که راضی ام خب دیگه خوبه دیگه..چقدر عالی خدایا شکر...
نمیفهمه کمبود داره نمیفهمه آقا بیاد طعم زندگی واقعی رو میچشه تربیتش اینجوری بوده به کم قانعه


??????باید راه رو پیدا کنیم..
??????اون دنیا وظیفمونه جلومون رو میگیرن ما مسئولیم..


کار میکنی که چی?
درس میخونی که چی?
میخوای چیکار کنی؟
میخوای درنهایت به چی برسی؟
مسیر زندگیتو مشخص کن....
پس کی بایدبفهمیم یه چیزمهم توزندگیمون کم داریم؟

بله متاسفانه مابه کم قانع شدی وهیچکدوم نمیدونیم اگه آقابیان اوضاع دگرگون میشه،اصلادرک نمی کنیم صاحبمون نیست....متاسفانه....
اللهم عجل لولیک الفرج
 
آخرین ویرایش:

saharandishe

New member
تعبیری زیبا از وظایف منتظران در بیان حاج اسماعیل دولابی

پدری چهار تا بچه را گذاشت توی اتاق و گفت این‌جا‌ را مرتب کنید تا من برگردم.
خودش هم رفت پشت پرده. از آن‌جا نگاه می‌کرد می‌دید کی چه کار می‌کند، می‌نوشت توی یک کاغذی که بعد حساب و کتاب کند ...
یکی از بچه‌ها که گیج بود، حرف پدر یادش رفت. سرش گرم شد به بازی. یادش رفت که آقاش گفته خانه را مرتب کنید.
یکی از بچه‌ها که شرور بود شروع کرد خانه را به هم ریختن و داد و فریاد که من نمی‌گذارم کسی این‌جا را مرتب کند.
یکی که خنگ بود، ترسید. نشست وسط و شروع کرد گریه و جیغ و داد که آقا بیا، بیا ببین این نمی‌گذارد، مرتب کنیم.
اما آنکه زرنگ بود، نگاه کرد، رد تن آقاش را دید از پشت پرده. تند و تند مرتب می‌کرد همه‌جا را. می‌دانست آقاش دارد توی کاغذ می‌نویسد. هی نگاه می‌کرد سمت پرده و می‌خندید. دلش هم تنگ نمی‌شد. می‌دانست که آقاش همین ‌جاست. توی دلش هم گاهی می‌گفت اگر یک دقیقه دیر‌تر بیاید باز من کارهای بهتر می‌کنم
آن بچه‌ شرور همه جا را هی می‌ریخت به هم، هی می‌دید این خوشحال است، ناراحت نمی‌شود. وقتی همه جا را ریخت به هم، آن وقت آقا آمد.

ما که خنگ بودیم، گریه و زاری کرده بودیم، چیزی گیرمان نیامد. او که زرنگ بود و خندیده بود، کلی چیز گیرش آمد.


زرنگ باش. خنگ نباش. گیج نباش.
شرور که نیستی الحمدلله. گیج و خنگ هم نباش.
نگاه کن پشت پرده رد آقا را ببین و کار خوب کن.
خانه را مرتب کن، تا آقا بیاید
.
 

saharandishe

New member

و ما رمیت اذ رمیت
شاید بعضی از دوستان بگویند "ما که عضو هیچ گروه بین المللی رسانه ای بزرگ با تعداد کاربران بسیار زیاد نیستیم و این کار ما چه اثری در عالم می گذارد؟"

شاید بعضی از دوستان بگویند "قدرت رسانه ای ما نسبت به رسانه های پر سر و صدای غربی، خیلی محدود است و ما هر کدام فقط یک اکانت داریم که می توان با آن کاری کرد؛ کار ما چه اثری دارد؟"

شاید بعضی از دوستان بگویند "این یک کامنت و یا یک مطلب که ما در شبکه اجتماعی می گذاریم، چقدر اثرگذار است و واقعاً کار را پیش می برد؟"

شاید بعضی از دوستان حرف هایی از این جنس در ذهن شان بگذرد و احساس کنند ممکن است کارشان چندان موثر نباشد؛ اما واقعیت امر این است که خداوند متعال، دین خود را و پیام خود را به وسیله ی همین افراد محدود بارها و بارها در دنیا منتشر ساخت؛ همانطور که در جنگ بدر، تنها 313 تن مسلمان که همه مسلمانان جهان در آن روز را تشکیل می دادند، به فضل خدا و با کمک امدادهای غیبی خداوند به پیروزی بزرگی رسیدند...

همه اینها به این دلیل است که " و ما رمیت اذ رمیت، و لکن الله رمی..."

ما تنها مأمور به تکلیف هستیم و نتیجه با خداست...


و در روزگاری که اهل حق، در زمین اکثریت نیستند، قطعاً و یقیناً خداوند بیشتر از هر زمان دستگیر اهل حق خواهد بود ان شاءالله...
 

alireza-ja

New member

که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟
با اینطور نامه ها کاری از پیش نمیره
هر موقع تونستیم به عنوان کشوری که اسم اسلام و شیعه روشه یه کشور نمونه بسازیم اونموقع میتونیم به مردم الگو بدیم و از اسلام حرف بزنیم


میخواستم یه جمله ای واستون بنویسم ولی چشمم خورد به آواتارتون گفتم چه کاریه حالا خوب بنده خدا نظرشون رو گفتن به توچه دیگه پشیمون شدم.

ببخشید:rose:
 

ROJO

New member
خانه از پای بست ویران است ،،،،،،، خواجه در بند نقش ایوان است....
 

saharandishe

New member
ازهمه ی کاربران محترمی که برای خواندن مطالب این تاپیک زمان گذاشتند ونظرات خودشون رواعلام کردندسپاسگذارم:
ببینیددوستان اینجامسئله قرآن است واسلام،مسئله ی من یاشخص دیگری نیست،
مسئله شناساندن ماهیت اسلام است،
نه شناساندن شخص من که ادعای مسلمانی دارم،یامعرفی کشورم به عنوان یک کشوراسلامی نمونه(قطعامادارای ضعف های بسیاری هستیم وهیچ کسی هم منکراین مسئله نیست)!!!
البته به نظرمن:
هرکسی به هردین وآیینی که هست،بایک منطقی این دین روپذیرفته وبه فرایضش عمل می کنه:حالامابه عنوان مسلمان(مخاطبان من دراین تاپیک فقط مسلمانان هستندنه سایرعزیزانی که دین وآیینشون بامامتفاوت هست) واقعاچقدربرای شناساندن ماهیت دینمان،اولابه خودمان!ثانیابه دیگران وقت می گذاریم؟
متاسفانه حتی خودماهم دینمون روبه درستی نمیشناسیم ...
چقدخوب می شدبه این بندازاین پیام خودمون هم عمل می کردیم:

اصراری ندارم که شما قرائت من یا دیگر قرائت ها از اسلام را بپذیرید
اطلاعات مربوط به اسلام را از منابع اصلی و اولیه آن دریافت کنید. اطلاعات مربوط به اسلام را از قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن بگیرید. می خواهم از شما بخواهم که به صورت مستقیم، قرآن مسلمانان را قرائت کنید.



برای همه شمابزرگواران وخودم آرزوی توفیق روزافزون وعاقبت به خیری ،ولبخندرضایت امام زمان (عج) رادارم .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: goo

ساحل

New member
میخواستم یه جمله ای واستون بنویسم ولی چشمم خورد به آواتارتون گفتم چه کاریه حالا خوب بنده خدا نظرشون رو گفتن به توچه دیگه پشیمون شدم.

ببخشید:rose:

نمیدونم شما چه برداشتی از آواتارم کردین که اصل رو ول کردین و فرع رو چسبیدین، حالا شما فرض رو بذار رو مَحرم بودنشون!

اگه قضاوتتون از رو آواتاره من آواتارمو عوض میکنم

اگه لطف میکردی و جواب میدادی خوشحال میشدم هرچند من هیچکدوم از پستام رو واسه جواب گرفتن نمیذارم و فقط جایی که نظرمو جلب میکنه عقیده مو میگم



سحر خانم منظور من همین پُستیه که جوابشو دادم اگه جمله بندیم طوری بوده که یاعث سوءبرداشت بوده معذرت، اصلاحش کردم
 
آخرین ویرایش:

love virology

New member
از قدیم گفتن سخن حق تلخه / هرکس خاست نمره منفی بده بمن / من پیوسته سخنم رکه / جناب یا بانوی saharandishe پاسخ شما رو با کمال احترام دادم / پوزش از همگان / روزگار خوش

اسلام از دزدی نگفته از مال مردم خوری نگفته از زنا و فحشا نکفته از ربا نگفته از ادم کشی نگفته از نزول نگفته از پایمال کردن حق ضعیف نگفته از درد پدر من نگفته اسلام چی اسلام که امثال شما میگن با اسلام ما فرق میکنه شماهایی که غرق در ظاهر و احکام دین هستین / پدر من جوون بکنه درجه هاشو یکی دیگه بگیره / نمیخام حرف بزنم ولی ادمو داغ میکنید ادمو با حرفاتون میسوزونید فقط نشیتید بریم نماز بخونیم بریم روزه بگیریم چی میگید شما شما هیچی نمیدونید نمیخاهید ببینید شما ظلم نمیبینید پس برید دعاتونو بکنید / روزگاررررررررررر بر همه خوش / اخرین سخن من در این مکان
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: کینز

saharandishe

New member
نمیدونم شما چه برداشتی از آواتارم کردین که اصل رو ول کردین و فرع رو چسبیدین، حالا شما فرض رو بذار رو مَحرم بودنشون!

اگه قضاوتتون از رو آواتاره من آواتارمو عوض میکنم که به حال و هوای تاپیکتون بخوره!

اگه لطف میکردی و جواب میدادی خوشحال میشدم هرچند من هیچکدوم از پستام رو واسه جواب گرفتن نمیذارم و فقط جایی که نظرمو جلب میکنه عقیده مو میگم

سلام ساحل خانم،عرض سلام وادب دارم خدمتتون،بنده استارتراین تاپیک هستم،آیاازجانب من جسارتی شده به شما؟انتخاب آواتاریک مسئله ی شخصی هست،،نظرشماهم برای من محترم هست،واگرکاربردیگری ازسخن شماسوء برداشت کردندبه نظرم انتساب اون رفتاربه این تاپیک واستارتراون زیادمنطقی نباشه.
 
آخرین ویرایش:

saharandishe

New member
از قدیم گفتن سخن حق تلخه / هرکس خاست نمره منفی بده بمن / من پیوسته سخنم رکه / جناب یا بانوی saharandishe پاسخ شما رو با کمال احترام دادم / پوزش از همگان / روزگار خوش

اسلام از دزدی نگفته از مال مردم خوری نگفته از زنا و فحشا نکفته از ربا نگفته از ادم کشی نگفته از نزول نگفته از پایمال کردن حق ضعیف نگفته از درد پدر من نگفته اسلام چی اسلام که امثال شما میگن با اسلام ما فرق میکنه شماهایی که غرق در ظاهر و احکام دین هستین / پدر من جوون بکنه درجه هاشو یکی دیگه بگیره / نمیخام حرف بزنم ولی ادمو داغ میکنید ادمو با حرفاتون میسوزونید فقط نشیتید بریم نماز بخونیم بریم روزه بگیریم چی میگید شما شما هیچی نمیدونید نمیخاهید ببینید شما ظلم نمیبینید پس برید دعاتونو بکنید / روزگاررررررررررر بر همه خوش / اخرین سخن من در این مکان

باحفظ احترام شماکاربرگرامی:
ببینیدمن واقعامتوجه نمیشم کجای صحبتم موجب این سوءبرداشت شده،اگرخدایی نکرده من ناخواسته طوری صحبت کردم که باعث این برداشت هاازسخنم شده،لطفامن روراهنمایی کنیدتاسخنم رواصلاح کنم،من صحبتم دراین تاپیک چیزیدیگری هست،نمی دونم شایدمن نتونستم منظورم رودرست برسونم
،منظورمن ازایجاداین تاپیک فقط یک جمله هست:انتقال ماهیت وحقیقت اسلام،نه آنچه مسلمان نماهامی گویند!
پس ازنظرمن یک انسان مسلمان دزدی نمی کنه،ربانمی خوره،زناوفحشاانجام نمی ده،نمونه ی اخلاقی اون حضرت محمد (ص) هستندکه بسیارخوش خلق وخوش برخوردونمونه ی کامل یک انسان مسلمان هستند،حالااگرکسی دزدی می کنه،ربامیخوره،زناوفحشاانجام می ده،بددهن وبداخلاق هست ،همچین آدمی رومن اصلامسلمان نمی دونم!
خیلی هاهستندکه درلباس دین بزرگترین ضربه هاروبه اسلام می زنندآیابایدکارهای این عده ی خاص به پای اسلام تموم بشه؟
باسپاس.

 

love virology

New member
الان هزار تا نمره منفی اومده برای من / من نه ادعا دارم ادعا مسلمانی هم نمیکنم / ولی همه چی دعا نیست چرا یکی پیدا نشد در این تاپیک از ظلم حرف بزنه از درد جامعه حرف بزنه من جوان چه دلخوشی در این جامعه دارم یکی اومد حرف بزنه جوانیمان سوخت و رفت بدون هیچی / لذت عبادت خالصانه هم گرفتن دیگه برسه به چیزهای دیگه / بازم پوزش میطلبم تاپیک خراب شد لطفا سخنان پاک کنید / در ضمن به هیچ گروه و مسالکی توهین نکردم
 

saharandishe

New member
الان هزار تا نمره منفی اومده برای من / من نه ادعا دارم ادعا مسلمانی هم نمیکنم / ولی همه چی دعا نیست چرا یکی پیدا نشد در این تاپیک از ظلم حرف بزنه از درد جامعه حرف بزنه من جوان چه دلخوشی در این جامعه دارم یکی اومد حرف بزنه جوانیمان سوخت و رفت بدون هیچی / لذت عبادت خالصانه هم گرفتن دیگه برسه به چیزهای دیگه / بازم پوزش میطلبم تاپیک خراب شد لطفا سخنان پاک کنید / در ضمن به هیچ گروه و مسالکی توهین نکردم

البته من احساسات پاک شمارودرک می کنم،ونمی دونم چرایک عده ای بدون اینکه بدونند،منشاءسخنان شماچی هست به شماامتیازمنفی دادند،به عنوان استارتربحث ،من ازهرکسی که نظرخودش رودراین تاپیک گذاشته تقدیروتشکرمی کنم،متاسفانه قضاوت های نابه جاباعث دامن زدن به این سوإتفاهم هامیشه،
علت اینکه دراین تاپیک کسی راجع به ظلم چیزی نگفت چون عنوان تاپیک به موضوع دیگری اشاره می کنه،وگرنه میشه درتاپیک دیگری کاملاراجع به این مسائل هم صحبت کرد.

راجع به اینکه فرمودیدهمه چیزدعانیست من کاملاباشماموافق هستم
،دقیقامابایدرفتارمون رواصلاح کنیم،ازخودمون شروع کنیم،من به عنوان فرزندخانواده به عنوان همسایه به عنوان دوست به عنوان دانشجوبه عنوان یک کارمند،به عنوان یک کاربرمجازی،چقدرکارم رودرست انجام می دم؟شخص منsaharandisheچقدروجدان کاری دارم؟چقدربه خاطررضای خداکاری روانجام می دم،نه ازروی دل بخواه خودم؟اصلامی دونم خداازمن چی خواسته؟نه متاسفانه من درست نمی دونم،ولی ازخودخدای مهربان خواستم بهم کمک کنه،
پادرمسیری گذاشتم تاان شاءالله،خداودینم وکتابی که سرشارازمعجزه هست رودرست بشناسم...
بازهم ازشماممنونم که وقت گرانبهاتون روگذاشتیدبرای خواندن دغدغه هاوافکارمن....
برای همه ی مردمان دنیا،آرزوی آرامش وهدایت می کنم.

 
آخرین ویرایش:

mahii

New member
سلام بنظرم کار قشنگی اینجور اطلاع رسانیا
آفرین دخترم

- - - Updated - - -

حالا یسری چرا ساز مخالف میزن همش نمیدونم
 
بالا