مزایده های اینترنتی عجیب و بحث برانگیز

profsor

New member
مزایده های اینترنتی یکی از مهمترین مکان هایی است که می توان موارد عجیب را یافت زیرا در این مزایده ها گاهی اوقات مردم دست به کارهای عجیبی میزنند و وسایلی را برای مزایده قرار می دهند که یا عجیب هستند یا قیمت بالایی دارند در حالی که اصلا نیازی به قیمت بالا برای آن کالا وجود ندارد. اگر تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید حتما با گرانترین مزایده های عجیب آشنا خواهید شد.

شماره تلفن 186هزار دلاری


یکی از شماره تلفن های معروف دنیا 5309-867 است که خواننده ای به نام تامی توتون در یکی از آهنگ هایش از آن استفاده کرده است. او در این آهنگ شماره تلفن مذبور را خانه خودش تجسم کرده است و از این رو طرفداران برای ارتباط با او به این شماره زنگ می زنند. از آنجایی که افراد زیادی این شماره را حفظ بودند ارزش بسیار بالایی داشت. صاحب اصلی این خط می گوید دوست داران این خواننده سالانه شاید 10 هزار بار با او تماس بگیرند. این شماره چند سال پیش برای فروش گذاشته شد و برنده این مزایده خط را به ارزش 186 هزار دلار یا 556 میلیون تومان دریافت کرد.

دندان های چرچیل

وینستون چرچیل سیاست مدار روزهای جنگ جهانی دوم انگلستان بود که در آن زمان با سخنرانی های عجیبو البته سیاست های خاص خود ورق جنگ را برگرداند. این مرد از اواسط عمر خود از دندان های مصنوعی استفاده می کرد وعنیشع مراقب بود تا این دندانها گم نشوند. پس از مرگ او این دندان ها وارد مزایده شد تا اینکه با قیمت 23 هزار دلار یا 70 میلیون تومان به فروش رسید. این دندان ها این روزها در مجموعه ای متفاوت و نزد فردی به نام "نیگل کودلیپ" نگه داری می شود.

بزرگترین سکه طلا


خرید سکه طلا با وزن های بسیار کم و اندازه ای نازک یکی از کارهایی است که قبل از رفتن به عروسی ها از آن استفاده می شود. چند سال پیش در وین مزایده ای برگزار شد که اصلی ترین جنس رونمایی شده در آن بزرگترین سکه طلای دنیا بود. این سکه طلا با خلوص 99 درصد از جمله عجیب ترین مزایده های دنیا بود. این سکه را یک تاجر اسپانیایی با قیمت 2.68 میلیون پوند خریداری کرد. این مزایده یکی از عجیب ترین و گران ترین مزایده های تاریخ است.



 
آخرین ویرایش:

profsor

New member
دست های ادوارد دست قیچی

یکی از فیلم هایی که سبک خاصی در سینمای دنیای داشت فیلم"ادوارد دست قیچی" است که بسیاری نام آن را حتما شنیده اند. در این فیلم شخصیت اول که ادوارد است دست نداشته و به جای دست قیچی برای آن قرار داده شده است. این فیلم داستانی عاطفی و سختی های زندگی ادوارد را به همراه دارد اما یکی از طرفداران این فیلم دست های ادوارد را در دنیا واقعی ساخت و برای مزایده روی شبکه های اینترنتی قرار داد. این دست نهایتا به قیمت 16 هزار دلار به فروش رسید.

هندوانه سیاه


در یک جزیره شمالی در ژاپن که "هوکایدو" نام دارد هندوانه های عجیبی رشد می کند که بسیار نادر هم هستند. سال پیش در یک مزایده عجیب یکی از 64 هندوانه ای که به عنوان اولین مخصولات برداشت شده بود با قیمت عجیب و نجومی 6 هزار دلار یا 18میلیون تومان به فروش رسید. این هندوانه شاید فرمت و شکل عجیبی داشت اما به عنوان گران ترین هندوانه این کشور و آسیا شناخته می شود.
 
آخرین ویرایش:
بالا