لطفا كمكم كنيد

jbagheri

New member
سلام.راستش من دانشجوي روانشناسي باليني هستم برا ارشد ميخوام شركت كنم اما موندم وزارت علومو انتخاب كنم يا بهداشت خواهشا اگه ميتونين به چند سوال من پاسخ بدين
1-ايا مدرك گرفتن از وزارت بهداشت مزيتي بر علوم داره؟
2-قبول شدن تو كدوم راحتره؟
3-اگه كسي انستيتو يا تهران قبول شده ميشه واسه راهنمايي بهم مشورت بده اين ايميل منهjbagheri70@yahoo.comممنون ميشم كمكم كنيد.يا حق:heart:
 

vajihe

New member
سلام راستش قبولی توی وزارت بهداشت راحتره ولی نمیدونم مدرکش مزیتی نسبت به علوم داره یا نه
 

biosta

Well-known member
دوستان جواب هایتان را در رابطه با سوالات پرسیده شده همین صفحه بنویسید که بدرد من هم می خورد ! مرسی
لطفا" در باره تفاوت سوالات این دو کنکور با هم نیز توضیحاتی بفرمایید .
 

aylinn

New member
قبول شدن تو کنکور بهداشت سخت تره به چند دلیل اولا ظرفیت پذیرش بهداشت نسبت به علوم خیلی خیلی کمتره امسال حدود 80 نفر بود که من خودم با رتبه 122 و با 7 نمره تفاوت نسبت به نمره آخرین فرد قبول شده مردود شدم. دوم اینکه تو کنکور بهداشت زبان خیلی مهمه و منابعی که برای دروس توسط بهداشت معرفی شده هر چند از لحاظ تعداد کم هستند ولی سطحشون بالا بوده و نسبتا کامل و جامع اند . کنکور بهداشت و کنکور علوم بیشتر از اینکه از بعد سختی و راحتی متفاوت باشه کلا نحوه طرح سوالات و اولویت هایی که مد نظر هست متفاوته که خودتون هم خیلی راحت با مقایسه سوالات این دو وزارت میتونید متوجه تفاوت ها بشید در کل به نظر من انتخاب با خود فرد هست و هیچ چیز قطعی در مورد برتری هر کدوم نسبت به دیگری نمیشه گفت تفاوت دیگه ای هم که هست اینه که کلاسای علوم هفته ای 2 و حداکثر 3 روزه اما کلاسهای بهداشت معمولا شنبه تا چهارشنبه است یعنی 5 روز در هفته. اما علی رغم تمام سختی هاش با توجه به اهدافی که من برای خودم دارم بهداشت رو ترجیح میدم .
درضمن بودن افرادی که تا بهمن ماه منابع علوم رو خوندن و بعد از کنکور علوم منابع بهداشت رو چون منابع تا حدودی همپوشی دارن.
 

biosta

Well-known member
سلام از این که وقت گذاشتید و جواب دادید خیلی متشکرم
قدر زر زرگر داند
 
بالا