فغاتنی اعتراض اسکولاری و کواچ طبیعی بود faghani

leili1500

New member
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: اعتراض اسکولاری و کواچ به من طبیعی بود و مشکل خاصی وجود ندارد.

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایطش بعد از بازی با برزیل و کرواسی که وی داور چهارم این بازی بود، گفت: همه چیز خوب بود و خوشبختانه موضوع خاصی به وجود نیامد.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر هم که با شما صحبت می‌کنم در راه رفتن به فرودگاه هستم تا به شهر بلاهوریزنته بروم چرا که دیدار تیم‌های یونان و کلمبیا که فردا برگزار می‌شود در این شهر خواهد بود و من در این بازی داور چهارم هستم.

فغانی در مورد اعتراض‌هایی که اسکولاری و کواچ به وی می‌کردند، ‌گفت:‌ این مسائل در فوتبال طبیعی است و موضوع خاصی نبود. البته باید بگویم که در برزیل نگاه مثبتی به تصمیمات نیشیمورا وجود دارد و باید بگویم برخلاف اخباری که بعضا به گوشم رسیده هیچ داوری تا پایان مرحله گروهی به کشورش برنمی‌گردد و این‌طور نیست که این داور ژاپنی کنار برود و داور دیگری به جای او بیاید.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در مورد تیم داوری دیدار تیم‌های کلمبیا و یونان که از گروه c جام جهانی برگزار می‌شود، گفت: ‌این بازی در استادیوم مینیرو در شهر بلاهوریزنته برگزار می‌شود و مارک گیگر از آمریکا داور وسط و سان‌مارک هورد و جو فلتچر هر دو از آمریکا کمک‌های این بازی هستند و من به عنوان داور چهارم انجام وظیفه می‌کنم و همچنین حسن کامرانی‌فر کمک داور ذخیره این تیم است.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در جام جهانی بعدی به عنوان داور اصلی حضور داشته باشم.
 
بالا