رفع تشنگی روزه داری با این میوه ها

سلامت نیوز: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه خوردن چای برای رفع تشنگی پس از سحری اشتباه است، گفت:روزه داران برای رفع تشنگی از میوه های مانند خربزه و هندوانه که نگهدارنده آب هستند تغذیه کنند.

احمدرضا فرسار در گفت وگو با فارس، با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان در قالب توصیه های بهداشتی به مردم اظهار داشت: روزه های سال جاری که به دلیل گرما و طولانی بودن ساعات روز بسیار طولانی است که در این زمینه افراد در نوع تغذیه خود به خصوص در زمان سحر باید دقت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: افراد دقت کنند که این باور که چای پس از سحری می تواند باعث رفع تشنگی شود درست نیست زیرا چای دفع مکرر کلیه را در بر دارد.

فرسار خاطرنشان کرد: روزه داران سعی کنند پس از سحر چای پر رنگ نخورند که باعث تشنگی می شود و روزه داران برای رفع تشنگی بهتر است که از میوه های مانند خربزه و هندوانه که نگهدارنده آب هستند مصرف کنند
 

waria

New member
باور کنین من وقتی تشنم میشه...:14:.اصلا این چیزا رو من اثر نداره.تازه دانشگام باید برم:13: ولی عیب نداره برا افطار جبران میشه:4d564ad6:
 

padideh

New member
کاش همه ميدونستن كه روزه بودن فقط تشنگى و گرسنگى نيست ......روزه يعني انسان بودن و چه عنصر نايابيست اين انسانيت!
 
کاش همه ميدونستن كه روزه بودن فقط تشنگى و گرسنگى نيست ......روزه يعني انسان بودن و چه عنصر نايابيست اين انسانيت!
ممون با نظرتون کاملا موافقم اکثرا از روزه فقط تحمل تشنگی و گرسنگیش رو یاد دارن ولی از باقی امور روزه...
 

reza.n

New member
eyval khoob bud nemidoonestam man.baz mah ramezoon umado majbur mishim yekam adam beshim.khodayish sakhte:14:vali khoobe.
 

RBC!

New member
مصرف آلبالو چه تاثیری رو تشنگی داره؟

آخه من از اول ماه رمضون عادت کردم بعد از افطار هی آلبالو میخورم :-/
بعدش هم گلوم خشک میشه.
 
بالا