خردادیااااااا دستا بالااااااا

eeeeeeehsan

New member
44163641715390646368.jpg




دستـــااااااا بالااااااا
ببیـنم چندتا خردادی تو انجمنه؟


اینایی که من میشناسم:
marzi ba
yara
2 خرداد Mrs.Pink
24 خرداد mahsast
6 خرداد baran-
1 خرداد bioshimi@
12 خرداد mohana
16 خرداد atrinn
14 خرداد الینا نیک
17 خرداد ad1986
25 خرداد Nike313
5خرداد parnia
31 خرداد narges1125
21 خرداد shimidoost
15 خرداد hamoon
1 خرداد eli m

.
.
.
.
.



تاریخای تولدتون رو هم بگید.
دوست داشتین سالش هم بگید.

خــــودممم 11 خرداد 1345
33619_rosesmile.gif


.
.
.
.
.
.
.

و سرانجام پس از پایان ماه خرداد، به این نتیجه رسیدیم که »»»»»


P52741930.jpg
 
آخرین ویرایش:

eeeeeeehsan

New member
خرداد یعنی کودک طبیعت

سمبل: دوپیکر
عنصر وجود: هوا
شعار: من فکر می کنم
سنگ خوش یمن: زمّردکبود
سیّاره: عطارد
فلّز وجود: جیوه
شخصیّت: راوی
رنگ محبوب: زرد و سبز
فعّال و پیشرو
سرشار از انرژی
متفکّر
ارتباط برقرارکننده ایده‌آلیست


787.jpg



خردادی ها؛
اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق کارهای فکری ، کنجکاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز کار را تمام نمی‌کند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های کوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حرکت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق کامپیوتر ، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش ، در یک‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیک پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نکته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، کم حرف ، آب زیر کاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نکنید ، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند.


DSC-9364-0x.jpg


 
آخرین ویرایش:

eeeeeeehsan

New member
مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد اكثرآ دو زنه است و حتی در ضمن ماه عسل ممكن است عروس را بگذارد و برود.
در زناشویی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بی ثبات و رنگارنگ است.
برای فرزندان پدری نرم و مهربان و ملایم است، ممكن است بچه های خود را لوس كند.
مردی با ذوق، هنر دوست و غیر حسود و كمی بد قول است. عاشق یك چنین مردی شدن موجب می شود كه احساس مطبوعی از تامین به شما دست دهد زیرا پیوسته یقین خواهید داشت كسی را دارید كه هر وقت به وی نیازمند شدید، به كمكتان بشتابد و هرگز تنهایتان نمی گذارد. تمام تردیدهای اجتماعی كه قبل از ازدواج با او داشتید، سریعا از بین می روند، با وجود این هیچ بعید نیست كه اگر صبح روز شنبه او را برای خرید نان به خارج بفرستید، تا یكشنبه ظهر برنگردد. اگر می خوهید اعصاب آرام و راحتی داشته باشید، هرگز منتظرش نباشید و هنگامی كه خواست از منزل خارج شود، گوشه كتش را نچسبید.

وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیر قابل پیش بینی اش را درك و قبول كنید، دیگر كارها برایتان سهل و ساده می شوند. شاید این حالت مغایر با رفتار مردی باشد كه زنش می تواند روی شراكت او در زندگی حساب كند، ولی در عمل این نا پایداری ها ربطی به فكر و احساسی كه او راجع به همسرش دارد، ندارد.

دختری كه به عقد یك مرد متولد خرداد درمی آید، نه تنها می تواند مطمئن باشد كه شوهرش هرگز در مشكلات و پیچ و خم های زندگی او را تنها نمی گذارد، بلكه در عمل همیشه لااقل دو نفر همراه دارد كه هر دوتایشان همان شوهر او هستند. شما می دانید كه او در برج دو پیكر به دنیا آمده است. مثلا موجودی است كه دو روح كاملا متفاوت در یك كالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است.

او خوش صحبت و مردم دار است. به مهمانی رفتن و مهمانی دادن و با مردم جوشیدن را دوست می دارد. هم صحبت خوبی است.غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نكته سنج و باذوق است. اگر با او آشنا شدید، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فكر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید كه مردی را برای زندگی انتخاب كرده اید كه ممكن است ماه عسلش را نصفه كاره رها كند و برای انجام كاری تك وتنها به یك شهر دیگر برود. وزش یك باد و نسیم تصمیم و رای او را بر می گرداند. او به شدت از تنهایی نفرت دارد و همیشه مایل است در جمع باشد. اگر برای مدت درازی بماند، كارش به اشك و آه و فغان خواهد كشید. یك روز ممكن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنهاد كند كه با هم به دیدن یك فیلم كمدی و یا تماشای یك سیرك بروید. او برای شما گل، عطر، صفحه، كتاب و كادوهای دوست داشتنی دیگر می آورد. شما دعوتش را قبول می كنید و با هم به گردش می روید، ساعات خوشی با سرعت سپری می شوند و شما از اینكه در كنار مردی این همه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادی و نشاط هستید، از خوشحالی در پوست نمی گنجید . او به صد شیوه مختلف به شما می گوید كه دوستتان دارد، شیوه هایی كه نظیرش را هیچ كس دیگری نم داند.

اگر شما تاب مقاومت بیاورید وصبر و حوصله داشته باشید، هفته بعد بار دیگر خود را با او در تئاتر، موزه، سینما، كتابخانه و یا گالری نقاشی می بینید و عمیقا مجذوب اطلاعات وسیع و عمیقش در رشته های مختلف علمی و هنری می شوید. در همان لحظات ناگهان دست شما را در دستش می گیرد و پیشنهاد می كند كه با وی ازدواج كنید، درست به همین صورت، خیلی برق آسا، لحن كلامش آن چنان صادقانه و نگاهش آن چنان صمیمی است كه شما در یك لحظه تمام آن چندگانگی ها ، تمام آن خلف وعده ها، تمام آن تضادها را فراموش می كنید و می گویید «حاضرم»، در یك چنین موقعیتی، اگر واقعا خیال شوهر كردن دارید، كوچكترین تردیدی در جواب مثبت دادن سریع به خودتان راه ندهید زیرا در غیر این صورت ممكن است او عقیده اش را خیلی زود عوض كند، به این ترتیب است كه شما همسر یك مرد «چیستان» می شوید.

بله او ی «چیستان» و سئوال مشكل است. اگر شما انتظار دارید كه شوهرتان آدم ثابت قدم و بدون تلون مزاج باشد پیوسته مثل مجنون به لیلی خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقیده اش را عوض نكند، در اشتباه كامل بسر می برد. اگر یك چنین آرزوها و نیاتی در سر دارید، هرگز خود را برسر راه یك مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهید. اگر از زمره زنانی هستید كه می خواهید زندگی آرام، مطمئن و یكنواخت و معمولی داشته باشید، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگریزید.

نمونه بسیار بارز دو شخصیتی بودن متولدین خرداد را می توانید از دهان یكی از زیباترین و مشهورترین هنرمندان هالیوود بشنوید. او می گوید كه یك روز تعطیلات آخر هفته را به اتفاق عده ای از دوستان و آشنایان میهمان یكی از كارخانه دارهای بزرگ بودم، او ما را به كشتی تفریحی خود دعوت كرده بود تا در سواحل زیبای مدیترانه به گردش بپردازیم. این اولین باری بود كه من او را می دیدم و وقتی پا بر روی عرشه كشتی اش گذاشتم، با برخورد بسیار سرد وی مواجه شدم. رفتار او طی دو روز بعد هم به قدری توهین آمیز جلوه كرد تا جایی كه به یكی از دوستانم گفتم نمی دانم او كه اصلا نمی خواهد با من حرف هم بزند، چرا مرا به این میهمانی دعوت كرده است. این اولین باری است كه من او را می بینم و هیچ دلیلی برای این رفتار بی نزاكتش نمی توانم حدس بزنم. اما این خانم گول ظاهر میزبان را خورده بود زیرا این مرد متولد خرداد مدت ها بود كه عاشق او شده بود و این عشق در طی آن دو روز چنان شدت پیدا كرد كه سر انجام از وی خواستگاری كرد و كارشان به ازدواج كشید، اما آیا این رفتاری است كه باید از یك عاشق سر بزند؟

همانطور كه قبلا نیز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد كه مرموز جلوه كند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از همین رمز و راز است.

گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی به او اخم می كند، گاه از كسی قلبا نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد كه گویی دیگر هیچكس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد.

كسانی كه با او سر و كار دارند، همیشه گیج و سر در گم هستند كه میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است.

از این گذشته، مرد متولد خرداد میل ندارد كه هیچكس حتی همسرش و یا نزدیك ترین دوستش به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد. او راز درونی اش را با هیچكس در میان نمی گذارد و كسی را به صندوقچه اسرار دل خود محروم نمی كند و اگر شما همسر چنین مردی هستید، بهتر است كه برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری واصرار نكنید و او را به حال خود بگذارید.

مرد متولد خرداد قبل از هر چیز انتظار دارد كه همسرش از نظر روحی پشتیبان او باشد و اگر زنی توانست به این سئوال پاسخ مثبت دهد، خیلی زود می تواند او را تحت نفوذ خود بگیرد، علی الخصوص كه او به هیچ وجه خودخواه نیست. اگر بتوانید هوش و ذكاوت خود را در قالب زنانه به وی عرضه كنید، بر خلاف مردهای دیگر كه از زن خیلی باهوش خوششان نمی آید، از شما استقبال می كند و احترام بیشتری برایتان قائل خواهد شد و همین موجب نزدیكی بیشتر شما و او خواهد شد . مشهور است كه متولد این ماه دوستان قدیم را به خاطر دوستان جدید فراموش می كند، اما بدانید كه او این كار را به این علت انجام نمی دهد كه قلب ندارد و قدر دوستی را نمی شناسد. بلكه این طبیعت اوست كه در هر لحظه به آن شخص و یا چیزی توجه داشته باشد كه در آن موقع با حالت روحی و تمایل باطنی اش تناسب دارد.

nb3.jpg



بسیاری از مردان متولد این ماه چند بار ازدواج می كنند، و اغلب این ازدواج ها را در سنینی انجام می دهند كه هنوز جوان هستند. طبیعی است كه این قاعده كلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خیلی چیزهای دیگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبیل، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا لیسانس یا دكترا، دو تا حیوان خانگی، دو تا ریش تراش، دو تا سر گرمی، دو تا هدف و ... او واقعا دو نفر است.

یكی از دوستان كه روزنامه نویس است و در ماه خرداد متولد شده، چنان دو شخصیتی شدیدی است كه سالی دوبار به مرخصی می رود، یك بار به شمال، یك بار به جنوب. او عاشق قایقرانی و اتومبیل رانی است، دو تا بچه دارد، هم تار می زند و هم سنتور، دو تا خود تراش برقی و بالاخره ده ها فكر و ایده در سر دارد كه به طور متوسط هر شش ماه یك بار آنها را عوض می كند . آنچه كه عجیب بود، این بود كه یك بار بیشتر ازدواج نكرده است، وقتی پرس و جو كردم، معلوم شد كه پدرش متولد برج اسد (مرداد) است (اگر یكی از والدینش متولد مرداد ویا اردیبهشت) باشند، در طالع زناشویی اش اثر می گذارد تلون مزاج از او سلب می شود). او در كارش زبر دستی و مهارت خارق العادهای دارد، به نحوی كه در همان حال كه مشغول نوشتن یك مقاله است، طرح كلی مقاله دیگری را هم در سر می ریزد و این امر به هیچ وجه موجب درهم و بر هم شدن مطالبی كه بر روی كاغذ می آورد، نمی گردد. او مرد دو چهره است با توانایی انجام كارهای گوناگون است.

دو شخصیتی بودن بر امور مالی متولدین خرداد نیز اثر می گذارد. گاه به دست و دل بازی شهره آفاق است وگاه او را می بیند كه دست ودلش برای خرج كردن یك شاهی می لرزد. از این نظر اگر معدل اعمال او را بگیرید، دست و دل بازی اش برجسته تر است. او نه به جمع كردن پول علاقه دارد نه چیزی به دست بیاورد و بدون تغییر آن را از دست بدهد.

بین صورت فلكی دو پیكر و اخبار و رد وبدل كردن اطلاعات رابطه ای نزدیك وجود دارد و به همین دلیل در مراكز خبرگزاری های عالم موفق ترین خبرنگاران همیشه كسانی هستند كه در ماه خرداد متولد شده اند. متولد جوزا كسی است كه حتی اگر در یك سازمان خبری كار نكند وعملا به رد و بدل كردن اخبار و اطلاعات وعرضه كردن ایده های نو علاقمند باشد و قابلیت عجیبی برای كسب اخبار و شایعات و مبادله كردن آنها داشته باشد.

نكته مهم دیگر كه باید در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت، قولی های گاه به گاه اوست؛ چون دارای قوه تخیل بسیار و رویاهی فراوان و طبعی تنوع پرست و حادثه جوست، گاهی حرف هایی می زند و قول و قرار هایی با اشخاص می گذارد و وعده و وعیدهایی می دهد كه درست از آب در نمی آید و به همین جهت خلف وعده های او از سایر مردان بیشتر است.

ضمنا این آقا، بعضی اوقات نیز اهل زخم زبان زدن، كنایه زدن و آزار دادن است وتندی وتیزی زبان او با آنكه همراه با شوخی و لبخند است ولی چون خنجر به قلب می نشیند.

به خاطر داشته باشید كه سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین می رود كه بتوانید همان نوایی را كه در گوش او طنین انداز است، بشنوید و همان تخیلاتی را كه در سرش وجود دارد، درك كنید. او مدتها قبل از آنكه بخواهد و یا بتواند عشق خود را از راه جسمانی ظاهر سازد، نیازمند به آن است كه از نظر تخیلات و ایده آل ها ارضا شده باشد. شاید انجام این كار غیر مقدور به نظر برسد، ولی به هر صورت آن تنها راهی است كه قلب شما و قلب او را به هم وصل می كند.

ضمنا شما باید به تكیه كلام معروف او توجه مخصوص داشته باشید. این تكیه كلام این است: «اگر من عاشق تو بودم، می توانستیم، یا اگر من عاشق بودم، ممكن بود» اینها جملاتی است كه شما ممكن است از دهان او به دفعات مختلف بشنوید. جملاتی كه گاهی اوقات خودش هم نمی تواند تمامشان كند. در اغلب این موارد شما می توانید با خیال راحت این اگرها را از ابتدای جملات او حذف كنید زیرا در نود درصد مواقع منظور او از به كار بردن این كلمه حالت نفی دادن به جمله نیست. او این كار را بر حسب عادت و به عنوان یك اقدام غیر عادی احتیاطی انجام می دهد.

مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بیزار است كه زندگی چند ساله اش را به این خاطر بر هم می زند.

491600053-f65d599063-o900.jpg
 
آخرین ویرایش:

eeeeeeehsan

New member
زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.
این زن در جستو جوی یك مرد كامل است و به همین جهت در هر مردی یك صفت قابل تحسین می یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و كم حرف است.
آیا هرگز فكر كره اید كه تعدد زوجات لازم است و یك مرد باید بیش از یك زن داشته باشد؟
آیا از اینكه قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی دهد بیش از یك همسر انتخاب كنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یك دختر متولد خرداد ازدواج كنید وحتم داشته باشید كه با این كار خود صاحب لااقل دو زن شده اید او را در چهار دیواری حبس كرد و گفت كه فقط به یك كار بپردازد و راجع به یك یا چند چیز محدود و مشخص فكر كند. فكر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های خاص دائما به دنبال این افكار و رویاها می رود.

با وجود این اگر او را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در میان این چند زن (یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی) موجود رومانتیكی جلب می كند كه اگر بتوانید احساسات فكری، روحی و جسمی اش را یك جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان كار ساده ای نیست. به هر صورت من می توانم به شما اطمینان بدهم كه او به تنهایی مجموعه ای است از چند زن و متاسفم از اینكه باید اضافه كنم كه شناخت هر یك از این زن ها، كه به كلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بررسی های زیاد و كوشش فراوان می باشد.

زن متولدشده در این ماه آنقدرها هم كه گاهی اوقات به نظر می رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های گوناگونی می گردد كه ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا كردن آن است و یك متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های دیگر به این كار نیازمند است.

زن متولد خرداد مانند طوفان ورگبارهای بهاری می ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.

او را به حال خودش بگذارید، زیرا معمولا می تواند مسائل ناشی از دو گانگی های وجود خویش را درون خویش نگاهدارد وشما را با آن ها درگیر نسازد.او یك دوست شاد و دل زنده است. در ایامی كه ماه در آسمان نورانی است، او موجودی سرشار از شادی و نشاط است كه با ارائه هوش و ذكاوت و همدلی و مهربانی موجب رضایت خاطرتان را فراهم می سازد. در طی این روزها او كوچكترین حركات، گفتار و اشارات عاشقانه است. در این گونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد كه در صورت لزوم می تواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت كند.

زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به راحتی می تواند یك مهمانی زنانه سوت و كور را به شور و نشاط بیاورد ویا فكر گرفتاری های بزرگ یك مرد را از سرش خارج سازد. در حالی كه به زحمت می توان او را در قالب یك زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می كنند مثلا شما ممكن است روزی او را در قالب یك باونوی فكور و سخنور كه ​​عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و به شیوه ای تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می گوید، ببینید وبلا فاصله روز بعد مشاهده كنید كه دستخوش احساسات می شود و اشكش از فرط رقت احساسات جاری می گردد و خود را تنها و بی پناه نشان می دهد و لحظه ای بعد دوباره سرشار از تحرك و نشاط می گردد. بله، او هر چه باشد، یكنواخت و خسته كننده نیست.

اگر خیال می كنید كه این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید «مارلین مونرو» را به خاطر بیاورید. تمام مردهایی كه با وی آشنا بوده اند، از «كارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری كه موهایش را درست می كرد، او را به صورتی می شناختند كه با دیگران تفاوت فراوان داشت.

دختری كه در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است كه كسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خود را كتمان می كند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد. او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی می یابد، اما پیوسته در جستجوی كسی است كه واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت كردن یك زن باشد، او به دنبال یك مرد كامل است.

وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول كرد و همسرتان شد، آن وقت به مردان دیگری كه نتوانسته اند با گرفتن یك زن صاحب یك حرمسرا شده باشند، دهان كجی خواهید كرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید كه با یك زن ازدواج كنید ولی چند زن را به خانه خود بیاورید. (زنی با شخصیتها و رفتار مختلف)

رفتار شماره یك زن متولد خرداد ماه: او قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می تواند این چنین باشد ولی به شرط اینكه نیازهای قلبی اش را ارضا كنید. این زن از اینكه با شما هزاران فرسنگ مسافرت كند و هر سال در یك شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره ای دلتنگ نخواهد شد.

همانطور كه ​​گفتیم، او عاشق تغییر و تحول است و در نتیجه هیچ دلیلی نمی بینید كه با ماجرهای زندگی شما مخالفت كند حتی اگر این ماجرا نوعی قمار بازی باشد. او پیوسته از تغییر وضع به هیجان نمی آید.
زن متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارد و اگر شما به كار تجارت مشغول می باشید، بهتر است مسائل و مشكلات خود را با او مطرح سازید. زیرا نه تنها می تواند نظریات جالبی ارائه بدهد، بلكه در این گونه امور مشوقی بهتر از او نمی توانید پیدا كنید. حالا اجازه بدهید شخصیت های گوناگون زن شما را یك یك تجزیه و تحلیل كنیم.

زن متولد خرداد گاهی خیلی كمتر از آنچه كه ظاهر به نظر می رسد، سربه هوا است. او در این حالت بسیار فهیم، باهوش، كم حرف و اندكی آب زیر كاه است.

اما رفتار شماره دو: گاهی دمدمی مزاج است و هیچ بعید نیست كه شما هم از نمونه آن مردانی باشید كه گاه گاهی هوس داشتن یك چنین زنی را بكنند. او لحظه ای غرغر و لحظه ای بعد بدگمان و چند دقیقه بعد چرب زبان می شود و جالب آنكه در تمام این دقایق و لحظات با شما مخالفت می كند. مگر این نیست كه مردها گاهی مایلند كسی با ایشان به جدل بنشیند؟ بی محلی نكنید و دامنه گفت و گو را به یك بحث منطقی بكشانید (زیرا این همان چیزی است كه او در نهان می خواهد.)

رفتار شماره سه: موجودی است متنفر از خانه داری و انجام كارهای روزمره آن، رختخواب پهن و ظرف ها نشسته می ماند، در حالی كه او روی صندلی راحتی نشسته و غرق در رویا های طلایی خود است و یا اینكه كتاب می خواند. او ممكن است شب كه شما به منزل برگشتید، یك قوطی نخود فرنگی به عنوان شام جلویتان بگذارد بدون اینكه حتی درش را باز كرده و یا پنج دقیقه آن را توی آب جوش گذاشته باشد. لابد خیال می كند كه عصبانی می شوید؟ ابدا او درست در همان لحظه ای كه از تعجب دهانتان باز می شود، چنان گفت و گوی مناسب و شیرینی را شروع می كند كه عمیقا از آن لذت می بردید و آرامش روحی ناشی از این كار موجب می شود كه اصلا از یاد ببرید شام چه چیز جلویتان گذاشته است.

او ابتدا با زیركی تمام در می یابد كه آن روز برای شما موفقیت آمیز بوده یا یك روز توام با شكست وناكامی، و اگر حالت اخیر بوده است، چنان با شما همدردی می كند و چنان خاطرتان را تسكین می دهد كه به كلی گرفتاری خود را فراموش می كنید. او خیلی به راحتی می تواند موجبات رضامندی شما را چه از نظر احساسی و چه از نظر عقلانی فراهم بیاورد.

در مورد عقیده ای كه فلان روز نسبت به بودا و بودایی ها ابراز كرده بودید، كنجكاوی نشان می دهد و نسبت به كوششی كه برای سرودن چند خط شعر به خرج می دهید، از خود هیجان ظاهر می سازد. خلاصه او دوست همراه بسیار مهربان است. به خصوص آن شب خیلی هم مهربان تر و خوش مشرب تر می شود زیرا شما از اینكه منزل را گردگیری نكرده، شام را نپخته و به كارهای منزل نرسیده اوقات تلخی راه نینداخته اید.
اگر شما یك روز به منزل بیایید و به وی پیشنهاد كنید كه با هم به كنار دریا بروید، ناگهان از شدت شادی از جایش می جهد و بدون كوچكترین اعتراض و یا حتی بدون اینكه سئوال بكند آیا پول كافی برای آن دارید یا نه، آیا هتل رزرو كرده اید یا خیر؟ به طرف قفسه لباس هایش می رود تا هر چه زودتر راه بیفتید.

رفتار شماره چهارم: همسر متولد خرداد ماه شما مادری است شاد و خندان. او اجازه نمی دهد كه بچه ها مانع كارهای جوراجورش بشوند و علتش این است كه همیشه سرگرمی های زیادی برایشان فراهم می كند ولی در عین حال بیشتر از سایرین مراقب آنها است.

بچه های این زن مثل خودش خود مختار بار می آیند و از زمره كسانی می شوند كه روی پای خود می ایستند. ا اگر كسی از زن شماره چهار حرمسرا بپرسد كه چقدر از وقت خودش را صرف بچه داری می كند، احتمالا جواب میدهد: «در خانواده چقدر وقت مطرح نیست بلكه چقدر عشق مطرح است»، و این ادعا حقیقت دارد. زیرا یك روز خیلی جدی و سخت گیر و روز دیگر خیلی بی توجه و بی تفاوت است، ولی به هر صورت این بچه ها مخصوصا وقتی كه هنوز خیلی بزرگ نشده اند، صمیمانه به او عشق می ورزند واز داستانهای شیرینی كه برایشان تعریف می كند، لذت می برند.
قوه تخیل قوی مادر متولد خرداد درست همان چیزی است كه هر بچه ای خواهانش می باشد، قصه های او همیشه شیرین، پر ماجرا و شنیدنی است. مادر متولد خرداد در مورد كار تحصیلی فرزندان خود سختگیر است و از آنها می خواهد كه شاگردان خوب و ساعی باشند.

بچه ها هرگز نمی توانند قبل از انجام تكالیف مدرسه خود به بازی مشغول بشوند در حالی كه می توانید هر شخصیتی را از رئیستان گرفته تا نخست وزیر برای شام به منزل دعوت كنید و او آنچنان از ایشان پذیرایی می كند كه حاضر به دل كندن از خانه شما نمی شوند. او بسیار صاحب سلیقه و بسیار با ذوق است. مانند یك مانكن لباس می پوشد و مانند یك میهماندار به اضافه یك دوست دیرینه و قدیمی از میهمانان شما پذیرایی می كند و در تمام طول مدتی كه مهمان در منزل شما است، یك لحظه لبخند شیرینش از لبانش محو نمی شود.

این زن عاشق تئاتر است. شما می توانید او را به نمایشگاه های نقاشی و یا گالری های هنری ببرید و او در هر محفلی راحت و آرام و خودمانی جلوه می كند. و دوستانتان به خود می گویند شما چه مرد خوشوقتی هستید كه یك چنین همسر دوست داشتنی و گرم و ساده دارید. او بسیار رومانتیك و خیلی بیش از حد معمول برخوردار از ظرافت های زنانه است.

بله زندگی شما پس از ازدواج با یك دختر برج جوزا این چنین خواهد بود و شاید تعجب كنید اگر بگویم كه در توصیف و شمارش رفتارهای مختلف همسر متولد خردادماه شما چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری كه از خصوصیات نسبت به آنهایی كه شرح داده شده اند، در درجه اهمیت كمتری قرار دارند.

زن متولد خرداد وقتی كه می تواند سوار هواپیما شود، با ترن مسافرت نمی كند و به همین ترتیب وقتی می تواند حرف بزند، ساكت نمی ماند، و وقتی می تواند بدود، هرگز راه نمی رود و وقتی كه می تواند كمك كند، از تعاون رو نمی گرداند. سرش همیشه چنان مملو از ایده های مختلف قلبش پیوسته چنان مملو از امیدهای گوناگون است كه انسان خیال می كند برای تنظیم آن ها باید دست به دامان یك كامپیوتر شد. با وجود اینها، زن متولد خرداد، به علت طبیعت ونهاد خاص خودش گاه خیلی تندرو و در زندگی بی باك و بی ملاحظه است. باید شما دائما مواظب او باشید كه با تندروی و مبالغه جویی خود را گرفتار بلا نكند. لازم است در تمام زندگی مواظب او باشید كه سرعت چرخش از 150 كیلو متر در ساعت تجاوز نكند. او در تمام عمر محتاج توجه و محافظه كاری شماست كه نلغزد و از جاده سلامت خارج نشود.


Direct-Hit4.jpg



maxresdefault2.jpg
 
آخرین ویرایش:

Mrs.Pink

New member
هوووراااا تولدمون خیلیییی هپی بااااشه!!!

من که تولدم 2 خرداده :)) دیگه هیشکی نیس ندونه :p

+میشه وان کواسشن؟؟ از کی تا حالا مرد خردادی بودن ذوق داره؟؟؟هاااااا؟ :p7977cujr38iyymsu8:دست من بود میدادم تمام مردای خردادی دوزنه!!!!! رو زنده به گور کنن تا نسلشون ریشه کن بشه....
اصا میشدم فرعون زمان!درین حد هاااا!!!
 

hebe.nurse

New member
مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد اكثرآ دو زنه است و حتی در ضمن ماه عسل ممكن است عروس را بگذارد و برود.
در زناشویی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بی ثبات و رنگارنگ است.
برای فرزندان پدری نرم و مهربان و ملایم است، ممكن است بچه های خود را لوس كند.
مردی با ذوق، هنر دوست و غیر حسود و كمی بد قول است. عاشق یك چنین مردی شدن موجب می شود كه احساس مطبوعی از تامین به شما دست دهد زیرا پیوسته یقین خواهید داشت كسی را دارید كه هر وقت به وی نیازمند شدید، به كمكتان بشتابد و هرگز تنهایتان نمی گذارد. تمام تردیدهای اجتماعی كه قبل از ازدواج با او داشتید، سریعا از بین می روند، با وجود این هیچ بعید نیست كه اگر صبح روز شنبه او را برای خرید نان به خارج بفرستید، تا یكشنبه ظهر برنگردد. اگر می خوهید اعصاب آرام و راحتی داشته باشید، هرگز منتظرش نباشید و هنگامی كه خواست از منزل خارج شود، گوشه كتش را نچسبید.

او خوش صحبت و مردم دار است. به مهمانی رفتن و مهمانی دادن و با مردم جوشیدن را دوست می دارد. هم صحبت خوبی است.غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نكته سنج و باذوق است. اگر با او آشنا شدید، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فكر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید كه مردی را برای زندگی انتخاب كرده اید كه ممكن است ماه عسلش را نصفه كاره رها كند و برای انجام كاری تك وتنها به یك شهر دیگر برود. وزش یك باد و نسیم تصمیم و رای او را بر می گرداند. او به شدت از تنهایی نفرت دارد و همیشه مایل است در جمع باشد. اگر برای مدت درازی بماند، كارش به اشك و آه و فغان خواهد كشید. یك روز ممكن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنهاد كند كه با هم به دیدن یك فیلم كمدی و یا تماشای یك سیرك بروید. او برای شما گل، عطر، صفحه، كتاب و كادوهای دوست داشتنی دیگر می آورد. شما دعوتش را قبول می كنید و با هم به گردش می روید، ساعات خوشی با سرعت سپری می شوند و شما از اینكه در كنار مردی این همه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادی و نشاط هستید، از خوشحالی در پوست نمی گنجید . او به صد شیوه مختلف به شما می گوید كه دوستتان دارد، شیوه هایی كه نظیرش را هیچ كس دیگری نم داند.

اگر شما تاب مقاومت بیاورید وصبر و حوصله داشته باشید، هفته بعد بار دیگر خود را با او در تئاتر، موزه، سینما، كتابخانه و یا گالری نقاشی می بینید و عمیقا مجذوب اطلاعات وسیع و عمیقش در رشته های مختلف علمی و هنری می شوید. در همان لحظات ناگهان دست شما را در دستش می گیرد و پیشنهاد می كند كه با وی ازدواج كنید، درست به همین صورت، خیلی برق آسا، لحن كلامش آن چنان صادقانه و نگاهش آن چنان صمیمی است كه شما در یك لحظه تمام آن چندگانگی ها ، تمام آن خلف وعده ها، تمام آن تضادها را فراموش می كنید و می گویید «حاضرم»، در یك چنین موقعیتی، اگر واقعا خیال شوهر كردن دارید، كوچكترین تردیدی در جواب مثبت دادن سریع به خودتان راه ندهید زیرا در غیر این صورت ممكن است او عقیده اش را خیلی زود عوض كند، به این ترتیب است كه شما همسر یك مرد «چیستان» می شوید.

بله او ی «چیستان» و سئوال مشكل است. اگر شما انتظار دارید كه شوهرتان آدم ثابت قدم و بدون تلون مزاج باشد پیوسته مثل مجنون به لیلی خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقیده اش را عوض نكند، در اشتباه كامل بسر می برد. اگر یك چنین آرزوها و نیاتی در سر دارید، هرگز خود را برسر راه یك مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهید. اگر از زمره زنانی هستید كه می خواهید زندگی آرام، مطمئن و یكنواخت و معمولی داشته باشید، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگریزید.

نمونه بسیار بارز دو شخصیتی بودن متولدین خرداد را می توانید از دهان یكی از زیباترین و مشهورترین هنرمندان هالیوود بشنوید. او می گوید كه یك روز تعطیلات آخر هفته را به اتفاق عده ای از دوستان و آشنایان میهمان یكی از كارخانه دارهای بزرگ بودم، او ما را به كشتی تفریحی خود دعوت كرده بود تا در سواحل زیبای مدیترانه به گردش بپردازیم. این اولین باری بود كه من او را می دیدم و وقتی پا بر روی عرشه كشتی اش گذاشتم، با برخورد بسیار سرد وی مواجه شدم. رفتار او طی دو روز بعد هم به قدری توهین آمیز جلوه كرد تا جایی كه به یكی از دوستانم گفتم نمی دانم او كه اصلا نمی خواهد با من حرف هم بزند، چرا مرا به این میهمانی دعوت كرده است. این اولین باری است كه من او را می بینم و هیچ دلیلی برای این رفتار بی نزاكتش نمی توانم حدس بزنم. اما این خانم گول ظاهر میزبان را خورده بود زیرا این مرد متولد خرداد مدت ها بود كه عاشق او شده بود و این عشق در طی آن دو روز چنان شدت پیدا كرد كه سر انجام از وی خواستگاری كرد و كارشان به ازدواج كشید، اما آیا این رفتاری است كه باید از یك عاشق سر بزند؟

همانطور كه قبلا نیز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد كه مرموز جلوه كند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از همین رمز و راز است.

گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی به او اخم می كند، گاه از كسی قلبا نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد كه گویی دیگر هیچكس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد.

كسانی كه با او سر و كار دارند، همیشه گیج و سر در گم هستند كه میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است.

از این گذشته، مرد متولد خرداد میل ندارد كه هیچكس حتی همسرش و یا نزدیك ترین دوستش به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد. او راز درونی اش را با هیچكس در میان نمی گذارد و كسی را به صندوقچه اسرار دل خود محروم نمی كند و اگر شما همسر چنین مردی هستید، بهتر است كه برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری واصرار نكنید و او را به حال خود بگذارید.

مرد متولد خرداد قبل از هر چیز انتظار دارد كه همسرش از نظر روحی پشتیبان او باشد و اگر زنی توانست به این سئوال پاسخ مثبت دهد، خیلی زود می تواند او را تحت نفوذ خود بگیرد، علی الخصوص كه او به هیچ وجه خودخواه نیست. اگر بتوانید هوش و ذكاوت خود را در قالب زنانه به وی عرضه كنید، بر خلاف مردهای دیگر كه از زن خیلی باهوش خوششان نمی آید، از شما استقبال می كند و احترام بیشتری برایتان قائل خواهد شد و همین موجب نزدیكی بیشتر شما و او خواهد شد . مشهور است كه متولد این ماه دوستان قدیم را به خاطر دوستان جدید فراموش می كند، اما بدانید كه او این كار را به این علت انجام نمی دهد كه قلب ندارد و قدر دوستی را نمی شناسد. بلكه این طبیعت اوست كه در هر لحظه به آن شخص و یا چیزی توجه داشته باشد كه در آن موقع با حالت روحی و تمایل باطنی اش تناسب دارد.

بسیاری از مردان متولد این ماه چند بار ازدواج می كنند، و اغلب این ازدواج ها را در سنینی انجام می دهند كه هنوز جوان هستند. طبیعی است كه این قاعده كلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خیلی چیزهای دیگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبیل، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا لیسانس یا دكترا، دو تا حیوان خانگی، دو تا ریش تراش، دو تا سر گرمی، دو تا هدف و ... او واقعا دو نفر است.

یكی از دوستان كه روزنامه نویس است و در ماه خرداد متولد شده، چنان دو شخصیتی شدیدی است كه سالی دوبار به مرخصی می رود، یك بار به شمال، یك بار به جنوب. او عاشق قایقرانی و اتومبیل رانی است، دو تا بچه دارد، هم تار می زند و هم سنتور، دو تا خود تراش برقی و بالاخره ده ها فكر و ایده در سر دارد كه به طور متوسط هر شش ماه یك بار آنها را عوض می كند . آنچه كه عجیب بود، این بود كه یك بار بیشتر ازدواج نكرده است، وقتی پرس و جو كردم، معلوم شد كه پدرش متولد برج اسد (مرداد) است (اگر یكی از والدینش متولد مرداد ویا اردیبهشت) باشند، در طالع زناشویی اش اثر می گذارد تلون مزاج از او سلب می شود). او در كارش زبر دستی و مهارت خارق العادهای دارد، به نحوی كه در همان حال كه مشغول نوشتن یك مقاله است، طرح كلی مقاله دیگری را هم در سر می ریزد و این امر به هیچ وجه موجب درهم و بر هم شدن مطالبی كه بر روی كاغذ می آورد، نمی گردد. او مرد دو چهره است با توانایی انجام كارهای گوناگون است.

دو شخصیتی بودن بر امور مالی متولدین خرداد نیز اثر می گذارد. گاه به دست و دل بازی شهره آفاق است وگاه او را می بیند كه دست ودلش برای خرج كردن یك شاهی می لرزد. از این نظر اگر معدل اعمال او را بگیرید، دست و دل بازی اش برجسته تر است. او نه به جمع كردن پول علاقه دارد نه چیزی به دست بیاورد و بدون تغییر آن را از دست بدهد.

بین صورت فلكی دو پیكر و اخبار و رد وبدل كردن اطلاعات رابطه ای نزدیك وجود دارد و به همین دلیل در مراكز خبرگزاری های عالم موفق ترین خبرنگاران همیشه كسانی هستند كه در ماه خرداد متولد شده اند. متولد جوزا كسی است كه حتی اگر در یك سازمان خبری كار نكند وعملا به رد و بدل كردن اخبار و اطلاعات وعرضه كردن ایده های نو علاقمند باشد و قابلیت عجیبی برای كسب اخبار و شایعات و مبادله كردن آنها داشته باشد.

نكته مهم دیگر كه باید در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت، قولی های گاه به گاه اوست؛ چون دارای قوه تخیل بسیار و رویاهی فراوان و طبعی تنوع پرست و حادثه جوست، گاهی حرف هایی می زند و قول و قرار هایی با اشخاص می گذارد و وعده و وعیدهایی می دهد كه درست از آب در نمی آید و به همین جهت خلف وعده های او از سایر مردان بیشتر است.

ضمنا این آقا، بعضی اوقات نیز اهل زخم زبان زدن، كنایه زدن و آزار دادن است وتندی وتیزی زبان او با آنكه همراه با شوخی و لبخند است ولی چون خنجر به قلب می نشیند.

به خاطر داشته باشید كه سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین می رود كه بتوانید همان نوایی را كه در گوش او طنین انداز است، بشنوید و همان تخیلاتی را كه در سرش وجود دارد، درك كنید. او مدتها قبل از آنكه بخواهد و یا بتواند عشق خود را از راه جسمانی ظاهر سازد، نیازمند به آن است كه از نظر تخیلات و ایده آل ها ارضا شده باشد. شاید انجام این كار غیر مقدور به نظر برسد، ولی به هر صورت آن تنها راهی است كه قلب شما و قلب او را به هم وصل می كند.

ضمنا شما باید به تكیه كلام معروف او توجه مخصوص داشته باشید. این تكیه كلام این است: «اگر من عاشق تو بودم، می توانستیم، یا اگر من عاشق بودم، ممكن بود» اینها جملاتی است كه شما ممكن است از دهان او به دفعات مختلف بشنوید. جملاتی كه گاهی اوقات خودش هم نمی تواند تمامشان كند. در اغلب این موارد شما می توانید با خیال راحت این اگرها را از ابتدای جملات او حذف كنید زیرا در نود درصد مواقع منظور او از به كار بردن این كلمه حالت نفی دادن به جمله نیست. او این كار را بر حسب عادت و به عنوان یك اقدام غیر عادی احتیاطی انجام می دهد.

مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بیزار است كه زندگی چند ساله اش را به این خاطر بر هم می زند.

ینی دیگه حرفی باقی می مونه؟ نه می مونه؟؟ نه می مونه؟
اینم افتخار داره؟ نه افتخار داره؟ نه افتخار داره؟؟ :mad_majidonline::65d6a5d6s:
 
آخرین ویرایش:

The Guy

Well-known member
آقا من یه سوال دارم
چرا متولد همه ماه ها آدمای خاصی هستن، بخصوص اونایی که خیلی خاصن، فقط دی ماهیا معمولین!!
 

eeeeeeehsan

New member
ینی دیگه حرفی باقی می مونه؟ نه می مونه؟؟ نه می مونه؟
اینم افتخار داره؟ نه افتخار داره؟ نه افتخار داره؟؟ :mad_majidonline::65d6a5d6s:
آقا منو شطرنجی کنید!!

ولی مرد خردادی یا زن(ها)شون رو دوست ندارن یا اگه دارن با جون و دل دوست دارن، اینو من مطمئنم.
البته من هنوز قصد ازدواج ندارم فعلن درخواست مرخواست چیزی نفرستین، متچــکرم :)))


spring23.jpg






خردادیا اینقدر خاصن که واسشون شعر میگن،
یغما گلرویی:


4399199250-8922c2ab06-o2.jpg
 
آخرین ویرایش:

eeeeeeehsan

New member
منم 6 خرداد . . .:4d564ad6:

دست منم بالاست:4d564ad6:

24 خرداد

هوووراااا تولدمون خیلیییی هپی بااااشه!!!

من که تولدم 2 خرداده :)) دیگه هیشکی نیس ندونه :p
+میشه وان کواسشن؟؟ از کی تا حالا مرد خردادی بودن ذوق داره؟؟؟هاااااا؟ :p7977cujr38iyymsu8:دست من بود میدادم تمام مردای خردادی دوزنه!!!!! رو زنده به گور کنن تا نسلشون ریشه کن بشه....
اصا میشدم فرعون زمان!درین حد هاااا!!!
تبــریک تبــریک تبــریک
33619_rosesmile.gif





بچه ها تا آخر خرداد تولد هرکی بود واسش جشن می گیریم، بعد تو اون روز اون شخص باید بیاد تعدادی از خصوصیات بارزش رو بهمون بگه، یه اتوگرافی کوچیک. میخوایم ببینیم چقدر این طالع بینیا صحت دارن.
 

eeeeeeehsan

New member
آقا من یه سوال دارم
چرا متولد همه ماه ها آدمای خاصی هستن، بخصوص اونایی که خیلی خاصن، فقط دی ماهیا معمولین!!
خب خردادیا که خاص هستند توش شکی نیست :)
ولی دی ماهی ها شاید به این خاطره که آدمای خیلی قانعین تو زندگی.
ولی خردادیا هیچجوره قانع نیستن..
 

eeeeeeehsan

New member
+میشه وان کواسشن؟؟ از کی تا حالا مرد خردادی بودن ذوق داره؟؟؟هاااااا؟ :p7977cujr38iyymsu8:دست من بود میدادم تمام مردای خردادی دوزنه!!!!! رو زنده به گور کنن تا نسلشون ریشه کن بشه....
اصا میشدم فرعون زمان!درین حد هاااا!!!
خب خداروشکر که دست تو نیست پس :ph34r-smiley:
 

eeeeeeehsan

New member
من یه روز نبودماااا این پرچم چرا پایینه؟؟ میسیز پینک؟ سمان؟؟ مهسا؟؟ باران؟؟ ممد؟؟ مابقــی؟؟؟


cx.jpg
 

HASSAN.S

New member
خردادیا تولدتون مبارک باشه همیشه سلامت وزنده هزار ساله شید به ارزوهاتون برسید
 
بالا