حمله موش ها به سربازان ایرانی در جزیره مجنون

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

مجید دیجی

مدیر بخش
از خاطرات بعضی از یادگاران جنگ متوجه می شویم که گاهی رزمنده ها مورد حملات عجیبی قرار می گرفتند که در دنیا بی سابقه بوده است . روش هایی که تا به حال کسی به آن ها توجه نکرده .
حمله موش ها به سربازان ایرانی
صدام بعد از شکست های پیاپی برای جبران شکست هایش دست به کارهای غیر انسانی می زد مثل حملات شمیایی ، حملات موشکی ، ترور و... یکی از حملات ارتش عراق آن زمان حملات بیولوژیکی بوده است . حملاتی که تا به حال کسی به آن توجه نکرده ولی از خاطرات رزمندگان قدیمی می توان به این موضوع پی برد .


" موقع استراحت ، موش های بزرگ و سیاه از هور بیرون می آمدند و در سنگرهایی که روی آب شناور بود به دنبال غذا می گشتند و خیس خیس از سر و رویمان راه می رفتند . من و اکبری تصمیم گرفتیم برای یک شب هم که شده راحت بخوابیم . به همین خاطر به خشکی رفتیم . آنجا هم موش زیاد داشت . بچه ها می گفتند قرار است یک دسته گربه ی گردن کلفت از تهران به جزیره ی مجنون بیاورند تا این موش ها را چاره کنند .

کنار سنگر تبلیغات ، سنگر بزرگی بود که برای برپایی نمازجماعت ساخته بودند . هردو وسط نمازخانه دراز کشیدیم . هنوز خوابم سنگین نشده بود که موشی انگشت کوچک دستم را گاز گرفت . از خواب پریدم و خودم را مُچاله کردم و تا صبح رژه ی موش ها را تماشا می کردم و آنهایی را که به طرفم می آمدند ، از خودم دور می کردم .

با شنیدن اذان ، دوستم را برای نماز صبح بیدار کردم . اکبری گفت : " کف پایم خیلی می سوزد ! کف پایش را نگاه کردم ، پوست نداشت . موش ها از شب تا صبح پوست کف پایش را خورده بودند . "


بدون شک بعد از بررسی زیست بوم این منطقه می توان به این نتیجه رسید که جزیره ای به این کوچکی نمی تواند موش هایی به این بزرگی داشته باشد... آن هم به تعداد زیاد... وقتی خاطرات افرادی که به جزیره مجنون رفته اند نگاه می کنم تقریبا اغلب افراد به شکل وسیع با این موش ها برخورد داشته اند که این خود نشان دهنده تعداد زیاد این موش ها بوده است .

به احتمال زیاد این موش ها در آزمایشگاه تغییر رفتار داده شده بودند و با گوشت انسان آشنایی داشته اند که اینقدر بی پروا به انسان ها حمله می کردند . موش ها معمولا موجودات ترسویی هستند . و بعد از دیدن انسان و موجودات بزرگتر از خود فرار می کنند .

url





اهداف این کار :
1)ایجاد ترس
2)از بین بردن آزوقه
3)ایجاد بیماری ( می دانیم که موش عامل انتقال 35 نوع بیماری از جمله هاری به انسان است )
4)مشغول کردن سربازان
5)از بین بردن آرامش سربازان مخصوصا در شب هنگام



به احتمال زیاد این کار یکی از شرکت های غربی حامی صدام بوده و با این کار سعی در آزمایش یکی از پروژه های جنگ های بیولوژی داشته .
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا