حرف های قلعه نویی بعد از بازی استقلال-ذوب اهن

MAHSABANOO

New member
[h=2][/h]

امير قلعه‌نويي پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل ذوب‌آهن گفت: محک بسيار خوبي براي ما بود. هنوز به شرايط ايده‌آل و آرماني نرسيديم، تغييرات زيادي نسبت به قبل داشتيم و افکارمان هنوز هماهنگ نشده است. اين بازي‌هاي دوستانه مي‌تواند به ما کمک کند. هفته آينده تمامي بازيکنانمان مي‌رسند. مشکل مصدوميت خسرو حيدري رفع مي‌شود و پژمان منتطري نيز آماده مي‌شود. تنها ضعفمان در هافبک بازي‌ساز است که بايد اين موضوع را برطرف کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد زمان حضور جواد نکونام و آندرانيک تيموريان در تمرينات استقلال عنوان کرد: آندرانيک تيموريان مصدوم است و از جواد نکونام نيز خبر ندارم.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود قرارداد تيموريان مشروط است، اظهار داشت: من اسامي را به باشگاه مي‌دهم و بقيه مسائل مالي و ... برعهده مديريت باشگاه است. از اين موضوعات خبري ندارم.

سرمربي استقلال در مورد مشکل هافبک بازي‌ساز عنوان کرد: بايد اين مشکل را برطرف کنيم. اکنون جاجا به استقلال آمده و اگر يک بازيکن خارجي ديگر نيز بگيريم مي‌توانيم اين مسئله را برطرف کنيم.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که آيا جواد نکونام با استقلال توافق کرده است، اظهار داشت: از اين مسئله خبر ندارم من ديشب ساعت 24 با فتح‌الله‌زاده قبل از سفر به مشهد تماس گرفتم و او گفت با تيموريان قرارداد بسته اما چيزي از توافق با نکونام نگفت.

وي عنوان کرد: شاکله اصلي تيم سال قبل را حفظ کرديم و تنها بايد جاي جباري را پر کنيم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا بازيکنان خارجي مي‌توانند جاي جباري را پر کنند، گفت: چيزي که ما ديديم خوب بودند اما بايد ببينيم در زمين چقدر توانايي دارند.
 
بالا