به دست آوردن رضایت مشتریان توسط شرکتهای باربری

saribar1

New member
شرکت های حمل بار بسیاری هستند که در زمینه حمل و جابه جایی کالا باهم رقابت می کنند . برای اینکه شرکتهای حمل بار بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست آورند باید فاکتورهایی که برای مشتریان حائز اهمیت است را بر آورده سازند . یکی از ملاکهایی اصلی برای مشتریان سروقت رسیدن کارگران به محل بارگیری است . مورد دیگری که برای مشتریان مهم است رعایت نظافت است که باید تیم باربری این موضوع را رعایت کنند . استفاده از ابزاری مانند نایلون می تواند به تمیز ماندن وسایل مشتریان کمک کند . مشتریان برای مدت طولانی وسایل و اثاثیه خود را در اختیار کارگران قرار می دهند پس انتظار دارند که به خوبی از آنها محافظت شود .سریع بار تمامی خواسته های مشتریان خود را برآورده می کند و خدمات بی نظیری در زمینه باربری به آنها ارائه می دهد .
 
بالا